Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد! "آیه شریفه 38، سوره مبارکه حج"


به گزارش ایسنا، نهم دی ماه سال 88 تجلی پیوند دو عنصر مردم و ایمان برای حفظ و تحکیم هویت انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنانی که در فتنه 88 با واژه‌های فریبنده دموکراسی و حقوق بشر و با کوبیدن بر طبل تقلب به عنوان اسم رمز آشوب، سعی در انتقام‌جویی از انقلاب اسلامی داشتند در نهم دی همان سال با حرکت عظیمِ ایمانی مردم، تمام نقشه‌های خود را نقش بر آب دیدند.
حماسه عظیم 9 دی 88، نشانگر عمق بصیرت و زمان‌شناسی مردم ایران بود که در بستر فرهنگ ناب عاشورا ظهور یافت. مردم ولایتمدار ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با تأسی به جایگاه ولایت فقیه، نه تنها در عرصه‌های سخت نبرد علیه باطل بلکه در فتنه‌های سهمگین و جنگ نرم و الگوهای پیچیده جنگ شناختی، راه را از بیراهه تشخیص داده و قله‌های بصیرت و دشمن‌شناسی را یکی پس از دیگری فتح نموده‌اند.
نمونه مثال‌زدنی دیگر از قیام مردم ولایتمدار ایران در برابر فتنه‌گری‌های دشمنان، در آبان‌ماه  98 جلوه گر شد. مردم ولایتمدار ایران با وجود تنگناهای معیشتی، در برابر آشوب‌گری‌های اوباش و صحنه‌گردانی‌های دشمن ایستاده و توطئه عظیم امنیتی را خنثی کردند و شکوه و عظمت خود را دوباره به رخ دشمنان کشیدند.  
بیانیه نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم‌الله 9 دی؛ استان سیستان و بلوچستان به عنوان مظهر وحدت اسلامی و الگوی همکاری و زندگی اقوام و پیروان مذاهب مختلف برای دنیا، در مقاطع حساس همچون فتنه 88 و اتفاقات آبان‌ماه سال جاری، نقش ویژه خود را در پاسداری از ارزش‌های اسلام ایفا کرده است و مردم غیور این خطه با تکیه بر آموزه‌های حیات بخش اسلام و تأسی به رهنمودهای وحدت‌آفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی، اثبات کرده‌اند که تحت تاثیر فریب‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان و مزدوران آنها قرار نخواهند گرفت.
اینجانبان ضمن پاسداشت یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و هم‌چنین تعظیم حرکت پرشکوه ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم سیستان و بلوچستان در برابر توطئه اخیر، با تاکید بر لزوم همدلی و وفاق میان اقوام و مذاهب و طیف‌های متنوع از آحاد مردم دعوت می‌کنیم در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در سراسر استان حضور پرشور و وحدت‌آفرین داشته باشند.
مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان
احمد علی موهبتی
استاندار سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک