Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخوردار از تولید ۱۰ کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس به همت این مجموعه خبر داد و گفت: این آثار امسال، همزمان با ایام الله دهه فجر رونمایی خواهد شد.

«محمد برخوردار» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان از تولید 10 کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس به همت این مجموعه خبر داد.

رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه از این آثار، همزمان با ایام الله دهه فجر رونمایی خواهد شد گفت: این آثار صوتی پس از اتمام و انتشار از رادیو همدان پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره‌ای به کتاب‌های صوتی داشت و گفت: کتاب «خواب‌هایی از بهشت» خاطرات شهید بیژن شفیعی به قلم فاطمه بگ‌زاده و کتاب «صبر زرد» به قلم لیلا عبهری خاطرات دوران اسارت آزاده، محمد غفاریان است که به کتاب صوتی تبدیل شده مراحل پایانی کار را طی می‌کند.

برخوردار اضافه کرد: کتاب «فریاد‌هایی از سکوت» با موضوع خاطرات آزاده محمد خوش نیت نوشته لیلا عبهری؛ کتاب «فانوس حرم» به قلم خانم شعبانی با محوریت خاطرات شهید محسن فانوسی و کتاب «زنی از تبار الوند» با موضوع خاطرات مرحوم مرضیه دباغ و به قلم مونا اسکندری از دیگر آثار صوتی در حال تولید است.

وی ادامه داد: کتاب‌های «معلم عشق» با محوریت خاطرات سردار شهید علیرضا حاجی بابایی و «عشق بازی امواج» با موضوع خاطرات شهید طلایی و به قلم زینب شعبانی با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان در حال مراحل پایانی کار است.

 رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار استان ادامه داد: 2 عنوان کتاب ویژه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس و نیز «ساعت 16 به وقت حلب» خاطرات سردار حاج حسین همدانی است که به اهتمام حسن شکری و زهرا همدانی گردآوری شده است.

برخوردار خاطر نشان کرد: این کتب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و با همکاری مرکز صدا و سیمای مرکز همدان و اداره بهزیستی استان و با مشارکت اداره ورزش و جوانان در قالب آثار صوتی تولید شده است.

وی اشاره‌ای به عوامل تولیدی این اثار صوتی داشت و گفت: خانم‌ها مریم و نسرین والا مقام، فرزانه وطن نواز، الناز شیرازی، ناهید احمدی خو، معصومه جلیلیان، افسانه دستگیرنده و آقایان موسی طالبیان، صابر سمواتی، مجتبی کرم پور و احمدرضا جلیوند صدا گذاری شده است مجری طرح نیز، محمد برخوردار است.

وی گفت: تولید آثار صوتی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی هر چه بهتر و راحت تر مردم به کتاب و همچنین توجه ویژه به جامعه نابینایان و فراهم نمودن زمینه مطالعه و آشنایی این عزیزان با کتاب‌های دوران دفاع مقدس، تاریخ شفاهی جنگ، شهدا، آزادگان و جانبازان است.

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد حماسه 9 دی 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی حماسه 9 دی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسجد محمد برخوردار کتاب های صوتی ایام الله دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی