Web Analytics Made Easy - Statcounter

«العربیه» در صفحه توئیتری خود آورده است که افسران متخصص موشک زمین به زمین ایرانی در حمله آمریکا به پایگاه حشد الشعبی کشته شده‌اند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه «العربیه» درخبری فوری از حضور نیروهای ایرانی درمیان کشته‌شدگان حمله آمریکا خبر داد و نوشت: افسران کشته شده ایرانی در زمینه موشک زمین به زمین تخصص داشتند!

یکی از کاربران توئیتر نیز درباره توئیت شبکه العربیه نوشت: 

خب منابع العربیه می گویند افسران متخصص موشک زمین به زمین که ایرانی هم هستند در حمله آمریکا به پایگاه حشد الشعبی کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع تاکید کردند که ما خودمون رفتیم بررسیش کردیم تو مغزش طرح های موشک زمین به زمین بود. اصن خودش قبل از حمله بمون گفت من ایرانی زمین به زمینم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: العربیه آمریکا ایران سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی

تصویری از حضور خاخام‌های اسرائیلی در کنار بوستر موشک‌های ایرانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بسیار پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، پس از حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل، در نزدیکی شهر جنوبی عراد، یهودیان ارتدوکس در اطراف بقایای یک موشک بالستیک جمع شدند.

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی/ عکس
  • عکس/تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان