Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:26:04 GMT

2 سپاهانی و 2 ذوب‌‌آهنی در لیست نهایی تیم امید

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۹۹۱۷

2 سپاهانی و 2 ذوب‌‌آهنی در لیست نهایی تیم امید

اسامی 23 بازیکن نهایی تیم ملی فوتبال امید ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 اعلام شد که نام 4 اصفهانی در آن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امید در قطر و در آستانه اعزام تیم المپیک به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند، کادر فنی فهرست نهایی این تیم را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس معراج اسماعیلی و مهران درخشان‌مهر از ذوب‌آهن و امید نورافکن و محمد محبی از سپاهان در بین 23 بازیکن نهایی تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند خواهند بود.

همچنین در صورت بروز مصدومیت جدی که مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرد امکان جایگزینی بازیکن مصدوم از لیست رزرو اعلام شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا (فهرست کلی 50 نفره) وجود خواهد داشت.

گفتنی است اعضای تیم ملی فوتبال امید شب گذشته در پایان اردوی قطر به تهران بازگشتند و شامگاه 11 دی ماه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا راهی تایلند خواهند شد.

به گزارش فارس، اسامی سایر ملی‌پوشان تیم فوتبال امید به شرح زیر است:

حبیب فرعباسی، مهدی نوراللهی، عارف آقاسی، شاهین طاهرخانی، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، مجتبی نجاریان، سینا زامهران، محمد خدابنده‌لو، مهدی مهدی‌خانی، امیر روستایی، امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، رضا شکاری، علی شجاعی، مهدی قائدی، رضا جبیره و اللهیار صیادمنش

انتهای پیام/63090/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال قطر اصفهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!