Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه هجمه دشمنان در فتنه ۸۸ به اصل ولایت‌فقیه بود گفت: قدرت پردازش تلاش‌های دفاعی و امنیتی در حوزه سخت، نیمه سخت و نرم آمریکا و استکبار جهانی دارای سیر نزولی بوده است.

سردار مرتضی کشکولی  ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکا در راس مدیران جنگ در جهان قرار دارد و هدف دشمنان از به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه ایران، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به فتنه سال ۷۸ به عنوان نخستین فتنه سیاسی کشور بعد از جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: فتنه ۷۸ به‌دنبال تحریک جوانان شکل گرفت و دشمنان بعد از اینکه از براندازی انقلاب ناامید شده‌اند در این فتنه تاکتیک خود را عوض کردند. دشمنان در فتنه ۷۸ جنگ جناحی و محافظه‌کار را در کشور به راه انداختند که خوشبختانه به هدفشان نرسیدند.

وی به فتنه سال ۸۸ اشاره و بیان کرد: بعد از اینکه دشمنان دریافتند که جنگ جناحی نیز در ایران جواب نمی‌دهد فتنه ۸۸ را به راه انداختند. حماسه ۹ دی‌ماه مربوط به خاتمه فتنه ۸ ماهه سال ۸۸ است که دشمنان در این فتنه از الگوی انقلاب‌های مخملی استفاده کردند.

کشکولی گفت: نیرو‌های غرب‌گرای داخل دولت‌های پساکمونیسم، انقلاب مخملی را علیه آن دولت‌ها با هدف به روی کار آمدن دولت لیبرال‌دموکراسی به راه انداختند و در کشور‌هایی مانند اوکراین و ... موفق عمل کردند.

او  با تاکید به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ به‌دنبال استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران بودند اظهار داشت: در فتنه ۸۸ همان براندازی جمهوری اسلامی به روش براندازی نرم در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه فتنه ۸۸ اتفاقی نبود و از پیش طراحی شده بود، افزود: طبق اعترافات هاله اسفندیاری یکی از جاسوسان دستگیر شده فتنه ۸۸، دشمنان به‌دنبال ایجاد شبکه غیررسمی در ایران برای براندازی نرم بودند بنابراین آن‌ها می‌خواستند با حفظ قالب جمهوری اسلامی و استفاده از الگوی انقلاب مخملی دولت اقتدارگرای ایران را به دولت لیبرال دموکراسی تبدیل کنند.

او  با اشاره به اینکه بصیرت‌افزایی و روشن‌گری مردم در فتنه ۸۸ سخت بود، عنوان کرد: فتنه ۸۸ از دوران جنگ تحمیلی بسیار سخت‌تر و خطرناک‌تر بود، زیرا جغرافیای جنگ نرم ۸۸ در پایتخت کشور قرار داشت و هجمه‌ی دشمنان به اصل ولایت‌فقیه بود.

کشکولی بیان کرد: بهانه دشمنان برای راه‌اندازی فتنه ۸۸، تقلب در انتخابات آن سال بود و رنگ سبز را که یک نماد اعتقادی و دینی است را به نماد انتخاباتی و اعتراضی انتخاب کرده بودند.

او خاطرنشان کرد: دشمنان ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات سال ۸۸ اعلام کردند که قرار است در انتخابات آینده تقلب رخ دهد و در زمستان سال قبل فتنه، ۳۰ کمیته صیانت آرا به راه انداختند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد: عاملان راه‌اندازی فتنه ۸۸ با کروبی و موسوی بحث می‌کردند که کسی وارد صحنه انتخابات شود باید تا آخر بماند.

او با بیان اینکه موسوی روز انتخابات ۸۸ در گفتگو با رسانه‌های خارجی از پیروزی قطعی خودش در انتخابات خبر داد، تصریح کرد: موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار که اگر شما پیروز انتخابات نشوید گفت که انتخابات باید باطل شود.

کشکولی با بیان اینکه در حماسه ۹ دی‌ماه همه مردم چه اصلاح‌طلب و چه اصول‌گرا حضور داشتند، گفت: فاکتور رهبری و مردم همیشه در نظام جمهوری اسلامی موثر بوده است.

او به فتنه آبان ۹۸ اشاره و اظهار داشت: فتنه ۹۸ به بهانه یک تصمیم دولت راه‌اندازی شد و هدف دشمنان تحمیل فشار حداکثری برای نشاندن ایران در پشت میز مذاکره بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید به اینکه اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان جنگ تحمیلی تا فتنه ۹۸ سیر نزولی داشته اظهار داشت: قدرت پردازش تلاش‌های دفاعی و امنیتی در حوزه سخت، نیمه سخت و نرم آمریکا و استکبار جهانی دارای سیر نزولی بوده است.

او  افزود: جوانان باید سیر نزولی قدرت دشمنان و افزایش قدرت ایران در حوزه‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم را پردازش کنند.

کشکولی در مورد گرامی‌داشت حماسه ۹ دی‌ماه عنوان کرد: ایام‌الله ۹ دی‌ماه باید یادآوری شود تا به مرور زمان این چنین روز‌های بزرگی فراموش نشوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با تاکید به اینکه مردم صاحب انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: مقام معظم رهبری دیدبان انقلاب هستند و مردم را بیدار و در سر صحنه‌ها هوشیار می‌کند.

او  با بیان اینکه بیکاری و گرانی موجود در جامعه به هدف انقلاب اسلامی ربطی ندارد، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات موجود کشور به دلیل انتخاب‌های اشتباه ما است بنابراین باید خوب انتخاب کنیم.

کشکولی در بحث انتخابات اسفندماه سال جاری تصریح کرد: انتخابات باید به عنوان نماد دموکراسی و مردم‌سالاری جشن گرفته شود و مردم در آن حق و تکلیف دارند.

او تنوع قومی، سیاسی و سلیقه‌ای کاندیدا‌های انتخابات را فرصت و موهبت دانست و خاطرنشان کرد:، اما مردم باید بعد از ۴۰ سال نباید فریب جناح را بخورند و پاکدستی و مردم‌داری کاندیدا‌ها را مدنظر قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خطاب به کاندیدا‌های انتخاباتی تصریح کرد: از کاندیدا‌ها تقاضا داریم که با تخریب همدیگر اخلاق مردم را خراب کنند و در حین رقابت سالم داشته باشیم. مجریان انتخابات ضمن صیانت از آرای مردم تلاش کنند تا انتخابات سالم برگزار شود.

او  با تاکید به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال اظهار داشت: انتخابات حق مردم است، زیرا در اداره و آینده کشور نقش دارند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران لرستان حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره