Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ۹ دی روز تجلی قدرت نظام و ملت ایران است و همه ما در این روز اعلام کردیم که پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم و ایشان را تنها نخواهیم گذاشت. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت حماسه 9 دی‌ماه که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد با تاکید بر اینکه 9 دی روز شکرگزاری، صبر و شکیبایی است اظهار داشت: ما باید نسبت به موفقیتی که در برابر فتنه 88 کسب کردیم شکرگزار و در مسیر و راه پیش رو نیز صبور و شکیبا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 9 دی روز تجلی قدرت نظام و ملت ایران است و همه ما در این روز اعلام کردیم که پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم و ایشان را تنها نخواهیم گذاشت.

دربزرگداشت 9 دی بار دیگر مردم ولایتمدار ایلام با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردنداصفهانی‌ها حماسه 9 دی را تکرار کردند + تصاویرمولوی ‌سلامی در گفت‌وگو با ‌تسنیم‌: مردم ایران همانند حماسه 9 دی برای حفظ ‌آرمان‌های انقلاب اسلامی ‌تا پای جان می‌ایستند‌

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: ایام‌الله روزی است که در آن انسان تجلی قدرت خداوند را مشاهده می‌کند و 9 دی نیز تجلی قدرت الهی است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و برهم خوردن معادلات استکبار جهانی بیان کرد: دشمنان و کشورهای سلطه‌گر با پیروزی انقلاب اسلامی خود را در وضعیت جدیدی دیدند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: مسیر مردم ایران بعد از انقلاب مسیر ضداستکبار جهانی است بنابراین دشمنان توطئه‌های خود را علیه ایران اسلامی شروع کردند و از هر فرصتی جهت راه‌اندازی فتنه بر ضد انقلاب استفاده می‌کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران مدال‌های مختلف دفاع از انقلاب را بر سینه دارد، تصریح کرد: مردم ایران همیشه در صحنه‌ها حضور پررنگ داشته و از نظام و رهبری حمایت کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان انتخابات سال 88 را یکی از فرصت‌های توطئه‌چینی دشمنان دانست و گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی افرادی را که روزی در صف یاران انقلاب بودند را در مقابل رهبر و نظام قرار دادند به همین دلیل اغتشاشات 88 فتنه نامگذاری شد زیرا عده‌ای فریب دشمن را خوردند و در مقابل انقلاب ایستادند.

وی با تاکید به اینکه فتنه 88 بسیار عمیق است اظهارداشت: باید به چگونگی خاموش شدن فتنه بعد از ماه‌ها توسط رهبر انقلاب و حمایت ملت فهیم ایران توجه کنند. مقام معظم رهبری به سه اصل قانون‌گرایی، بیان و تبیین حقایق، شفاف‌سازی و مرزبندی دشمنان را در خاموش کردن فتنه 88 عمل کردند و سه اصل مذکور نیاز اساسی جامعه امروز ماست. 

شاهرخی به انتخابات اسفندماه امسال اشاره و افزود: مردم باید در انتخابات پیش‌رو هوشیار باشند و به قانون عمل کنند. در صورت مشاهده تخلف و موضوع برخلاف میل ما تنها آن را با هیئت اجرایی انتخابات اعلام کنیم.

وی وحدت و اتحاد را نیاز جامعه امروز برای رسیدن به اهداف خود دانست و عنوان کرد: دشمنان ما دشمنان دین و میهن ما هستند.

انتهای پیام/641/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند