Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه این شهرستان همیشه حیاط خلوت مشکلات و معضلات شهر تهران بوده است، گفت: شهرداری تهران از سال‌های گذشته تاکنون معضلات زیادی را از پایتخت به شهرستان ری منتقل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار کرد: در شهرری کمبودها و مشکلات زیادی وجود دارد و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ریشه در مدیریت‌های گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان ری همیشه حیاط خلوت مشکلات و معضلات شهر تهران بوده است، افزود: شهرداری تهران از سال‌های گذشته تاکنون معضلات زیادی را از پایتخت به شهرستان ری منتقل کرده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: آرامستان بهشت زهرا(س)، زندان تهران بزرگ واقع در بخش فشافویه، مرکز پسماند آرادکوه، بوی نامطبوع و سایر معضلات تهران، مشکلاتی برای مردم ری به وجود آورده است که بایستی خدماتی در خور به مردم ارائه شود اما تنها چیزی که به واسطه همجواری با تهران نصیب مردم ری شده، همین آسیب‌ها هستند.

توکلی با بیان اینکه شهر ری هنوز هم کمربندی ندارد، گفت: شهرستان ری محل اتصال ۱۷ استان است که به دلیل نداشتن کمربندی، کامیون‌هایی که قصد دسترسی به این استان‌ها را دارند، از مرکز شهر تردد می‌کنند که باعث مشکلات فراوانی برای مردم می‌شود.

وی با تاکید براینکه ری بیش از این ظرفیت مشکلات را ندارد و نباید تعریف جدیدی برای آن صورت گیرد، افزود: شهرک‌های صنفی که شهرداری تهران در سال‌های گذشته مجوز آن را صادر کرده است، هیچ یک مربوط به شهرستان ری نبوده و از جمله مشکلات منتقل شده از تهران است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به عدم وجود خدمات حمل و نقل عمومی مناسب در شهرستان ری تصریح کرد: شهرداری تهران به روستاهای ری که در جوار مرکز زباله است، وعده داده تا خدمات حمل و نقل عمومی ارائه دهد، اما در حال حاضر این خدمات حذف شده است.

توکلی با اشاره به اینکه زندان تهران بزرگ که در بخش فشافویه قرار دارد، اضافه کرد: حتی خدمات حمل و نقل عمومی برای زندان تهران بزرگ و خانواده زندانیان نیز از سوی ادارات ذی‌ربط ارائه نمی‌شود.

وی ضمن انتقاد از رهاسازی سگ‌های بلاصاحب در کهریزک تصریح کرد: شهرداری تهران سگ‌های بلاصاحب را در بخش کهریزک رها می‌کند که این اقدامات موجب آسیب‌های فراوانی به کهریزک و شهرهای همجوار می‌شود که در روزهای گذشته دو دستگاه خودرو معاونت خدمات شهری شهر تهران نیز در این راستا توقیف شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه تصمیم مربوط به حریم باید در شورای برنامه ریزی توسعه استان مطرح شود و هیچ دستگاهی خارج از محدوده اجازه صدور مجوز و دخالت در این امور را ندارد، خاطرنشان کرد: تا به حال موضوع حریم به دلیل مغایرت با قانون اساسی تصمیم گیری نشده و نگاه ما این است که باید طرح کارشناسی شده با رعایت حقوق مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران تهران ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت