Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظارات با اشاره به افتتاح پارک بزرگ مهر و ماه بندرماهشهر گفت: برای احداث این پارک که ۱۵.۵ هکتار مساحت دارد بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «مجاهد نظارات» در آئین افتتاح پارک بزرگ مهر و ماه بندرماهشهر اظهار کرد: این پروژه به مساحت تقریبی 15.5 هکتار در چند بخش طراحی شده که بخش نخست آن شامل اجرای تاسیسات آبیاری و زهکشی، گونه های متنوع گیاهی و احداث و نگهداری فضای سبز به مساحت تقریبی هفت هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار بندرماهشهر ادامه داد: بخش دوم این پروژه شامل راه و پیاده‌رو به مساحت چهار هکتار، بخش سوم شامل ساختمان‌های نمازخانه، اداری، سایت بازی‌، مرکز مشاوره بانوان، سوپر مارکت، کافی‌شاپ، فست فود، نگهبانی و سرویس‌های بهداشتی با زیربنای سه هزار مترمربع است.

 

وی افزود: بخش چهارم این پارک شامل دریاچه مصنوعی، آبنماها و روشنایی با زیربنای چهار هزار مترمربع است و در بخش پنجم فضاهای باز، زمین‌های ورزشی، پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، آمفی‌تئاتر روباز، سایت شهربازی و فضای نمایشگاهی با زیربنای چهار هکتار بنا شده است.

 

نظارات اضافه کرد: پارک مهر و ماه در امتداد شمالی بلوار کوثر و ضلع جنوبی فاز 6 قرار گرفته و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان افتتاح شده که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است.

 

وی تصریح کرد: از جمله فضاهای ویژه پارک مهر و ماه، پارک بانوان با مساحت حدود سه هکتار است که دارای امکانات خاصی از جمله مرکز مشاوره ویژه بانوان، امکانات ورزشی مانند بازی‌های فکری، پیست اسکیت اختصاصی، پیست دوچرخه‌سواری اختصاصی و نیز پارکینگ اختصاصی در کنار فضاهای سبز بکر بوده و جلوه و روح خاصی به این پارک بخشیده است.

 

شهردار بندر ماهشهر عنوان کرد: قرارگیری تمام فضاهای مورد نیاز مجموعه در کنار یکدیگر از جمله فضاهای آبی، فضای خانوادگی، فضای ویژه سالمندان، فضای نمایشگاهی، منظرگاه، آمفی‌تئاتر و نیز فضای اداری است که با طراحی، نظارت و اجرای یکپارچه صورت گرفته این پارک را به یک فضای ویژه تبدیل کرده است.

 

مجاهد نظارات ابراز کرد: این پارک بزرگ برای شهروندان قابل استفاده و بهره‌برداری است و به عنوان یکی از آثار ماندگار شهرداری و شورای شهر تقدیم مردم شهرستان بندرماهشهر و هموطنان گرامی می شود.

 

وی بیان کرد: پروژه شهربازی بزرگ بندرماهشهر که در خورسیف واقع شده تا قبل از عید نوروز به پایان می‌رسد و برای مردم قابل استفاده خواهد بود؛ برای رفع معضل آب‌های سطحی برنامه‌های خوبی اجرا کردیم که در بارندگی‌های اخیر شاهد هیچ آبگرفتگی در معابر نبودیم.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی خبرگزاری شبستان استان بوشهر نهم دی شهرداری بندرماهشهر بندرماهشهر پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در راستای تداوم اجرای برنامه کاشت ۶۰۰ هکتاری فضای سبز، ۵۰ هکتار از اراضی مجموعه عینالی تحت کاشت انواع گونه‌های گیاهی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سیامک آسیایی صبح امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح‌های توسعه‌ای حوزه فضای سبز تبریز و برنامه‌ریزی برای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز و نیز هماهنگی با سازمان عون بن علی و پارک طبیعت برای نهال کاری در محدوده ۵۰ هکتاری این مجموعه، اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عون بن علی به تأیید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است، افزود: کاشت درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد در این محدوده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه شبکه آب خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز انجام گرفته است.

کد خبر 749974

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه