Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حراست استانداری تهران با اشاره به جایگاه حراست بر ضرورت پیگیری و اولویت کار حراست مبتنی بر اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد.

  به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید محمدرضا هاشمی نیا در نشست مشترک مسئولان حراست و بازرسی فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران با اشاره به اینکه حراست‌ دید‌بان‌ امین سازمان‌ است اظهار داشت: حراست‌ اطلاعات را به لحظه گردآوری و آنها را تحلیل می‌کند، کارشناسان این حوزه می‌توانند مشاوران امینی برای مدیریت باشند که بسته‌های مشورتی برای بهبود وضعیت سازمان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید حرفه ای گری سرلوحه اقدامات مدیران حراست باشد و همه فعالیت ها پیوست اخلاقی داشته باشد. بر این اساس در همه زمینه ها باید با توجه به اسناد و مدارک مستدل عمل کرد ضمن اینکه مجموعه حراست در زمینه برنامه ریزی برای آینده و ترسیم افق پیش رو کمک بسیاری به سازمان می کند.

مدیرکل حراست استانداری تهران تصریح کرد: مهم ترین وظیفه حراست در هر سازمانی حفظ سازمان در موضع سلامت است که این مهم نیازمند برنامه ریزی های لازم است و منظور از سلامت سازمان حفظ ارزش های آن است بر این اساس باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا سازمان بر ارزش های خود پایدار و ثابت بوده و با قوت به فعالیت خود ادامه دهد.

هاشمی نیا در پایان خاطرنشان کرد: در مدل سلامت، پیشگیری همواره مقدم بر درمان و بازتوانی است، بر این اساس، حراست هم باید با این رویکرد به کمک سازمان ها برود؛ چراکه هر اندازه قبل از وقوع اتفاقات پیشگیری کنیم وظایف خود را بیشتر محقق خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران استانداری تهران درمان سلامت شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان

رئیس شورای شهر سنندج گفت: به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج فرصت یک ماه داده شده است تا نسبت به ساماندهی قطعه هنرمندان اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی شامگاه امروز _سه‌شنبه هیجدهم اردیبهشت_ در دیدار جمعی از چهره‌های فاخر فرهنگی و هنری شهر سنندج که در راستای ساماندهی قطعه هنرمندان برگزار شد، با اشاره به اینکه این قطعه باید در شأن و مقام هنرمندان و فرهیختگان این دیار باشد، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج مکلف است طی یک ماه اقدامات لازم را در خصوص ساماندهی قطعه هنرمندان انجام دهد و ما شاهد اقدامات مؤثری در این زمینه باشیم.

وی افزود: خرسندیم که در شهری زندگی می‌کنیم که سرآمد فرهنگ و ادب است اما در آن سوی قضیه ناراحتیم که هنرمندان و فرهیختگان این دیار که هرکدام گنجینه‌های بسیار با ارزشی هستند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: رسالت اصلی شورای شهر خدمت به مردم است و امیدواریم با همفکری هم بتوانیم طرح‌ها و مصوبات ضروری و موردنیاز مردم را به منصه ظهور برسانیم.

رضایی با بیان اینکه که در حق هنرمندان کوتاهی‌هایی زیادی صورت گرفته است، گفت: اعضای شورا شهر به عنوان منتخبان و معتمدان مردم در کنار جامعه هنرمندان بوده و پذیرای هر نوع انتقاد، پیشنهاد و همکاری هستند.

وی با بیان اینکه یادواره‌ها، فرصتی برای ترویج جلوه‌های والای اخلاقی هنرمندان، فرهیختگان و از خود گذشتگان است، اضافه کرد: به پاس ارج نهادن به مقام ازخودگذشتگی مرحوم آرمان بنفشی بلوار ننله به نام آن مرحوم نام‌گذاری شده است و سردیس آن نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

کد خبر 751572

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته