Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین شاه مرادی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت ۹ دی در شهربابک ضمن درود به روان پاک امام (ره) و شهدا، گفت: سنت امتحان خدا برای همه امت‌ها بوده است تا خدا برای همه آشکار کند چه کسانی در ادعای خود راستگو هستند و چه کسانی دروغ می‌گویند و حماسه ۹ دی امتحانی برای ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از روز ۹ دی به عنوان قله فراموش نشدنی انقلاب یاد می‌کنند که مردم با حرکتی فراموش نشدنی و خودجوش توأم با بصیرت حماسه ۹ دی را خلق کردند.

شاه مرادی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حالی پیروز شد که همه ابزارهای قدرت دست شاه معلون بود. هم قدرت نظامی هم ثروت‌های عظیم مالی و نیرو سازمان ساواک را در اختیار داشت. تمام رسانه‌های جهان ۲۴ ساعته علیه امام حرف می‌زنند. همچنین پنجمین مؤلفه حمایت مطلق ابرقدرت دنیا، یعنی آمریکا را پشت خود داشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی که حرکتی برخاسته از بصیرت مردم بود در برابر قدرت جهان پیروز شد، افزود: امام خمینی (ره) به ما جرأت و انقلاب به ما عزت داد.

شاه مرادی بیان کرد: شعار تقلب و مسئله فتنه ۸۸ و هزینه‌های هشت ماهه آن از هشت سال دفاع مقدس بیشتر بود و دشمنی که عقب نشسته بود را امیدوار کرد. در فتنه مرز حق و باطل کمرنگ می‌شود و بزرگترین نعمت خدا به بنده‌اش نعمت بصیرت است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان بیان داشت: ۹ دی گرامی داشته می‌شود تا فتنه‌ای دیگر رخ ندهد و اگر رخ داد مردم بصیرت داشته باشند.

وی به مسئله مهم انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: مجلس جایگاه خاصی دارد و خانه ملت است؛ باید کاری کنیم مجلس مردمی تشکیل شود. مجلس باید عصاره فضیلت‌ها باشد مجلس در رأس امور است نقش ریل گذاری را دارد و این انقلاب اسلامی باید زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) باشد.

شاه مردادی گفت: هرچند تمام جریان‌های سیاسی به انتخابات ورود می‌کنند اما ما دخالت نکرده و فقط شاخص‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم؛ جریان سیاسی از دیدگاه مقام معظم رهبری دو جریان بیشتر نیست؛ جریان انقلابی و جریان غیرانقلابی.

وی ادامه داد: ملاک‌های انقلابی بودن از نظر رهبری پنج مؤلفه دارد اولین مؤلفه این است که افراد انقلابی پایبند به اصول و انقلاب اسلامی هستند که در اینجا منظور اسلام ناب اسلام نه اسلام آمریکایی و لیبرالی.

مسئول تعلیم تربیت سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: در انقلاب اسلامی قابلیت و کارآمدی نظام مدیریت مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و طرح‌ها است.

وی گفت: حماسه ماندگاری که در عین تقویت اتحاد و انسجام ملی حول محور ولایت رخ داد؛ ثابت کرد با حفظ روحیه انقلابی و پایبندی عملی به منویات حکیمانه امام خامنه ای می‌توان پیچیده‌ترین فتنه را بهار و با کمترین هزینه از آن فتنه عبور کرد.

شاه مرادی اضافه کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری هم میهنان و متدین را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی فرا می‌خوانیم.

وی گفت: امام خامنه ای رهبر نمونه تاریخ، حماسه ۹ دی را الهام گرفته از فرهنگ غنی غدیر و عاشورا می‌دانند. ملت علیرغم دشواری‌ها و سختی‌ها آن گاه که لازم باشد فارغ از هر نوع گرایش سیاسی پای نظام دینی ایستاده‌اند.

شاه مردادی تصریح کرد: تمامی مسئولان در قوای سه‌گانه متعهد و مکلف هستند از هر نوع حاشیه‌سازی بپرهیزند و اهتمام حداکثری برای رفع تورم، گرانی، بیکاری و برخورد قاطع با مفسدان داشته باشند.

کد خبر 4811382

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ثارالله کرمان 9 دی شهر بابک 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد شیراز گرگان مشهد استانداری سمنان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس