Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قمصریان گفت: دومین مرحله از کمک‌های معیشتی، فردا شب (۱۰دی‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. تاریخ انتشار: 13:22 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۵۸۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک‌های معیشتی به تناسب تعداد افراد خانوار پرداخت خواهد شد، به‌گونه‌ای که برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزارتومان، دونفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸هزارتومان، چهار نفره۱۷۲هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵هزار تومان واریز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اینکه آیا در سرپرستان خانوار دریافت کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.
به گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوار‌ها در ماه‌های آتی وجود دارد.
وی تاکید کرد: در هر مرحله که خانوار‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم که واریز خواهد شد را بیش از ۲۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
قمصریان همچنین اعلام کرد: یارانه نقدی ۴۵هزار و۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم دی ماه واریز خواهد شد.   بیشتر بخوانید: واریز مرحله دوم یارانه معیشتی ۱۰ دی ماه/ یارانه افراد تایید شده در زمان مقرر واریز می‌شود
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمک های معیشتی اخبار اقتصادی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود