Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان گفت: «مدیریت کشور باید به دست انسان‌های وارسته باتقوا، توانمند، متخصص و انقلابی باشد تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مسجدسلیمان،حجت‌الاسلام علی قندعلی صبح امروز در نشست روشنگری که به‌مناسبت نهم دی‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: «متأسفانه یکی از مشکلات فعلی این است که برخی اشخاص بدون یک روز سابقه کار یا مدیریت، برخی مناصب مهم را اشغال کرده و نتیجه این بی‌کفایتی‌ها هم در زندگی مردم نمود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با توجه به برخی از آیات قرآن افزود: «قرآن مجید به‌عنوان بزرگ‌ترین معجزه الهی به‌طور کامل مردم را به رسیدن به سعادت و آرامش سفارش کرده و در برخی از آیات برای بهتر زندگی کردن به مردم توصیه می‌کند به زندگی گذشتگان خود فکر و از آنها درس عبرت بگیرید.»

رئیس سازمان تبلیغات مسجدسلیمان اضافه کرد: «در یکی از سوره‌های قرآن کریم خداوند بیان کرده که انسان‌ها را دائم در رنج قرار می‌دهیم؛ اما همین خداوند مهربان هم در جایی دیگر به این موضوع اشاره کرده که به‌واسطه برخی از انسان‌ها، رنج انسان‌های دیگر کم می‌شود و از بین می‌رود.»

قندعلی با بیان اینکه برای پایداری انقلاب در این 40 سال خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و نباید این خون‌ها پایمال شود، تأکید کرد: «شهدا ازجمله انسان‌هایی بودند که با تقبل رنج فراوان و به جان خریدن رنج دنیا، امنیت و آسایش امروز این مملکت را برای ما فراهم کردند و این موضوع یکی از ویژگی‌های شهداست.»

وی با اشاره اجمالی به برخی از اتفاقات سال 88 گفت: «در صحنه سیاسی هم بُرد است و هم باخت. خداوند انسان را دائم به تقوای الهی سفارش کرده است؛ اما نفس اماره انسان را به بدی‌ها راهنمایی می‌کند. در جریان انتخابات ریاست جمهوری 88 اگر به تقوای الهی و رسیدن به کمال توجه می‌شد، بعد از شکست، رفتارهای دشمن پسند از برخی از جریانات صورت نمی‌گرفت. در این صورت جریان مغلوب می‌توانست خود را برای دوره بعد آماده کند و این همه خسارت به کشور وارد نمی‌کرد.»

رئیس سازمان تبلیغات مسجدسلیمان تأکید کرد: «دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی با همه توان سعی می‌کنند مردم را به نظام بدبین کنند؛ بنابراین از شما دانشگاهیان به‌عنوان نخبگان جامعه و حوزویان انتظار می‌رود با روشنگری جامعه، اجازه ندهید دشمنان به خواسته خود برسند.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد

 ملک رئیسی دستیار فرماندار در امر مردمی سازی در شورای مردمی سازی فرمانداری سرباز  سخنان خود را با  فرمایشات مقام معظم رهبری شروع کردند و گفتند اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم، باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیّتهای بزرگی وجود دارد که ... بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود.

ملکرئیسی  گفت: جلسات شورای مردمی با دستور کار تبیین شعار سال و بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرستان می باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری سال« جهش تولید با مشارکت مردم» نشان از آن دارد که اقتصاد کشور بیمار است و انتخاب شعارهایی با موضوع تولید و اقتصاد در ۱۶ سال گذشته مهر تاییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال که ضعف اساسی کشور را در حوزه اقتصادی دانستند.

دستیار فرماندار شهرستان سرباز در امر مردمی سازی عنوان کرد طبق گفته مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات و نجات کشور  رونق تولید و اقتصاد می باشد و تنها نسخه شفابخش اقتصاد بیمارگونه کشور، تغییر و تحول اساسی و  ورود انقلاب جهادی در اقتصاد می باشد.

ملک رئیسی در ادامه اشاره به مشکلات، معضلات و مطالبه ی مردم شهرستان سرباز  بیان کردند اگر  در دو حوزه  آب شرب بهداشتی و کشاورزی  بصورت برنامه ریزی اصولی و هدفمند  ورود کنیم و مشکلات این دو حوزه را با مشارکت مردم و دولت بصورت جهادی مرتفع کنیم  بار سنگینی از دوش ملت و دولت برداشته می شود و رضایت عمومی مردم در شهرستان بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حوزه کشاورزی باید برنامه ریزی درستی جهت برند نمودن محصولات انحصاری شهرستان و فرآوری محصولات کشاورزی بخصوص خرمای شهرستان و بهبود اقتصاد کشاورزان  می تواند نقطه عطفی در تحقق شعار سال در شهرستان باشد.

اربابی معاون فرماندار ضمن تشکر از نگاه امیدبخش دستیار مردمی در حوزه های مختلف، مدیران و مسئولان ادارات و سازمان ها و خیرین شهرستان را در تحقق اهداف کلان شهرستان تشویق نمود و بحث کشاورزی را از مهمترین و بهترین پتانسیل های مردم شهرستان دانست و در برنامه ریزی جهت رفع مشکلات این حوزه نیز تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها