Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:56:17 GMT

گاز تا پایین دست سد کرج می‌رسد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۲۶۵۹

گاز تا پایین دست سد کرج می‌رسد

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته گازرسانی به تمامی روستاهای طالقان تا پایان سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان اظهار کرد: پروژه‌های گازرسانی به روستاها، امسال در حوزه جاده چالوس و طالقان متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در محدوده طالقان، ۱۴ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، عملیات گازرسانی به ۳۸ روستا نیز در حال انجام است و  طرح گازرسانی به ۲۵ روستای باقیمانده این شهرستان هم طراحی شده و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی توضیح داد: اگر فرایند انتخاب پیمانکاران تا پایان امسال به اتمام برسد، سال آینده بخش عمده‌ای از روستاهای طالقان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

تقی نژاد تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته گازرسانی به تمامی روستاهای طالقان تا پایان سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

این مسئول در خصوص وضعیت گازرسانی به روستاهای محدوده چالوس هم گفت: در فاز یک و محدوده پایین سد امیر کبیر، گازرسانی به روستای کندر آغاز شده و این پروژه تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز البرز با اشاره به تعداد مشترکین گاز روستایی استان افزود: در حال حاضر به  حدود ۵۶ هزار مشترک روستایی در استان خدمات رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به آخرین روستاهای سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد هم در حال اجرا است و اشتهارد تا پایان امسال و ساوجبلاغ و نظرآباد هم تا پایان سال آینده شهرستان سبز می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز البرز سد کرج چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد