Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@15:41:58 GMT

مدرسه سازی تجارتی معنوی و پربرکت است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۳۲۱۳

مدرسه سازی تجارتی معنوی و پربرکت است

شهردار باغستان گفت :مدرسه سازی تجارتی معنوی و پربرکت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن رنجبر از شروع عملیات عمرانی احداث یک باب مدرسه 15 کلاسه در نصیرآباد باغستان خبر داد و افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۳۶۰  مترمربع در مجاورت سالن ورزشی شهید حاج یدا... کلهر و درمانگاه در حال احداث نصیرآباد با همکاری و مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت :اگر امروزه کشورهای «توسعه‌یافته» با این نام شناخته می‌شوند و دیگر کشورها را با واژه‌هایی چون «جهان سومی» و یا «در حال توسعه» خطاب می‌کنند، اگر اقتصاد و یا صنعتی قوی دارند و توانسته‌اند مسیر ترقی را به‌درستی طی کنند، همه و همه به خاطر آموزش صحیح در مدارسی مجهز و پیشرفته برای کودکانشان است. مدرسه مهم‌ترین مکانی است که کودکان می‌توانند در آن رشد کنند، اصول انسانی را بیاموزند و در نهایت پیشرفت کشور را حاصل کنند.

شهردار باغستان در ادمه اظهار امیدواری کرد : برای تحقق چنین امری نیازمند آن هستیم که تمامی کشور به مساوات از مدارس مجهز و امکانات آموزشی پیشرفته استفاده کنند تا توسعه و عدالت به‌طور همه‌جانبه در کشور توزیع شود؛ بنابراین برای رسیدن به چنین مطلوبی نیاز است تا همه مردم دست‌به‌دست هم دهند و موجبات این رشد را فراهم سازند.

حسن رنجبر در پایان تصریح کرد: مدرسه‌سازی را می‌توان یک تجارت معنوی بسیار پربرکت دانست. تجارتی که می‌تواند زندگی صدها کودک را درسال‌های طولانی بهبود بخشد و در نهایت منجر به ساخت میهنی باصلابت‌تر و قدرتمندتر شود. بنیاد برین امیدوار است با مشارکت شما خیرین مدرسه ساز و دغدغه‌مند بتواند نقش خود را در این راه سخت اما شیرین ایفا کند و موجبات اعتلای فرزندان این سرزمین را فراهم آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد تجارت رشد کودکان مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ