Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:16:07 GMT

مراسم حماسه ۹ دی در دشت ورامین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۳۷۸۶

مراسم حماسه ۹ دی در دشت ورامین برگزار شد

‍‍‍‍‍‍

مراسم روز بصیرت با حضور پرشور مردم به مناسبت یوم الله ۹ دی در دشت ورامین برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حماسه ۹ دی به واسطه حرکت عظیم مردم با بصیرت در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران مانند برگ زرینی ماندگار شد؛ مردم ولایتمدار و انقلابی دشت ورامین در فتنه ۸۸ همانند ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن پوش به سمت تهران حرکت کردند تا نشان دهند در هر شرایطی پشتیبان ولایت و رهبر خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین سالگرد حماسه یوم الله  ۹ دی در قرچک، ورامین و پیشوا همزمان با سراسر کشور با حضور چهره شاخص در حال برگزاری است، مراسم ۹ دی شهرستان ورامین با حضور مهدی چمران عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

در شهرستان قرچک نیز حماسه ۹ دی همزمان با نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: حماسه جمهوری اسلامی ایران ورامین انقلاب اسلامی نهم دی 9 دی چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک