Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود انصاریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار ارزیابی خسارات وارده به مردم در جریان آبگرفتگی اخیر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان واگذار شده و این بنیاد در نخستین گام  ، فراخوان عمومی برای تشکیل پرونده از طریق دفاتر پیشخوان را از امروز دوشنبه نهم دی به مرحله اجرا گذاشته است.
وی گفت: بر این اساس همه خانوارهای متقاضی دریافت غرامت نقدی باید مدارک درخواستی برای تشکیل پرونده جهت ثبت در سامانه تحویل دفاتر منتخب پیشخوان دولت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: شهروندان اهوازی مناطق شهرک دانشگاه، معین زاده ، بهارستان ، باغ شیخ ، و کارون(کوت عبدالله) که در حادثه آبگرفتگی ۲۵آذر ماه ۹۸ دچار خسارت شده‌اند می توانند برای تکمیل فرم تقاضا به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
انصاریان با بیان اینکه فراخوان سایر مناطق آسیب دیده اهواز به زودی اعلام می شود افزود: پرداخت غرامت به آسیب دیدگان شامل ساختمان و وسایل خانگی خواهد بود.
وی گفت: مصوبه هیات دولت به بانک مرکزی ابلاغ شده و پس از هماهنگی با  بانک‌های عامل کشوری و استانی ، سهمیه پرداختی هر بانک تعیین می شود و سپس متقاضیان دریافت غرامت به بانکها معرفی می‌شوند.
هیات دولت چهارشنبه هفته گذشته پرداخت نقدی به آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی اخیر در شهرهای اهواز و کارون را تصویب کرد.
در جریان باران سیل آسای کم سابقه ۲۵ آذر گذشته در شهرهای اهواز و کارون که میزان آن حدود ۸۰میلیمتر اعلام شده بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در این شهرها دچار آبگرفتگی شد و خسارات زیادی به تاسیسات عمومی این شهرها وارد شد.
براثر آبگرفتگی ناشی از این بارندگی‌های شدید ، بخش‌هایی از شهرهای آبادان و خرمشهر نیز متحمل خسارت شدند و قرار است غرامت به خانوارهای آسیب دیده این شهرها پرداخت شود. هنوز فراخوان تشکیل پرونده برای خانوارهای آسیب دیده این شهرها اعلام نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی بانک مرکزی سیل مسکن آبگرفتگی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد