Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@10:28:57 GMT

جریان شناسی ۹ دی از ضروریات جامعه است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۴۳۴۵

جریان شناسی ۹ دی از ضروریات جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، جریان شناسی ۹ دی ماه را ضرورت امروز جامعه برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، مراسمات بزرگداشت حماسه مردمی نهم دی ماه با حضور پرشور مردم در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد.

* جریان شناسی ۹ دی از ضروریات جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی روز خنثی شدن فتنه ۸۸ است و تمام نقشه های دشمنان در این روز نقش بر آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به وجود نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت انسان، افزود: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با رهبری و هدایت های امام خمینی (ره) به پیروزی رسید قرار داریم و خدا را شاکریم که نایب امام زمان رهبری جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با اشاره به تاریخچه ای از دولت هایی که پس از انقلاب بر سر کار آمدند تا سال ۸۸ که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، ابراز کرد: ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ آمریکایی ‌ها برای انتخابات ما نقشه کشیدند، پس دلیل اصلی بروز فتنه ۸۸ باید واکاوی شده و از آن درس گرفته شود.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: رهبری عمود خیمه اسلام است و اجازه دخالت بیگانگان را در امور داخلی کشور نمی دهد چراکه دشمن به‌دنبال نفوذ در مسائل اساسی کشور است.

وی بیان کرد: جریان شناسی در خصوص فتنه ۹ دی از ضروریات و وظایف هر ایرانی است چرا که افرادی که فتنه ۷۸ و ۸۸ را به پا کردند تفکرشان بر این است که باید با آمریکا ارتباط دوستانه برقرار کنیم این در حالی است که امام راحل فرمودند تا عمر داریم با آمریکا در نبرد و ستیز خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، تاکید کرد: در ۹ دی جمع شدیم بدانیم افراد فتنه گر انسانهای معمولی نبوده و از افراد عادی تمایز دارند، فتنه گران افرادی هستند که مشهور و معروفند، محبوبیت دارند و از خود راضی اند به قدری که خدا را فراموش کرده و از یاد می برند چرا که اگر اعتقاد بر خدا باشد فتنه به پا نمی شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه فتنه تقلب از سوی آمریکایی ها ماهها قبل از انتخابات ۸۸ مطرح شد، افزود: بارها پیش از انتخابات در بیانات مسئولان مختلف نگرانی هایی در خصوص آرای مردمی اعلام شد و موجب شبهه افکنی در این باره در بین مردم شد.

وی، اذعان کرد: برای اولین بار در طول تاریخ جمهوری اسلامی سه ماه قبل از انتخابات کمیته صیانت از آرای مردمی تشکیل شد که اهانت و بی توجهی به قانون اساسی و شورای نگهبان است و آقای محتشمی پور یکی از تندروهای مجمع روحانیون مسئول آن شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با اشاره به برنامه ریزی های غرب و دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی گفت: از همسر آقای رفسنجانی پای صندوق رای مصاحبه وسوال شد که به چه کسی رای دادید؟ خانم مرعشی رای خود را نشان داد گفت به موسوی رای دادم سوال شد اگر رای نیاورد چه؟ مرعشی پاسخ داد در اینصورت مردم بریزند خیابانها که این خود جای تفکر دارد.

حجت الاسلام رضایی گفت: قطعا بر همه یقین شد که دشمن بر این محمل سوار شده بود چرا که مشاور امنیت ملی آمریکا یک روز قبل از انتخابات ۸۸ می گوید فردا در ایران شاهد یک انتخابات نخواهیم بود بلکه انقلابی با عنوان انقلاب سبز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه سخن گفت من یک قدم هم از مواضع خود عقب نمینشینم اما با امام خود هم سخن گفت و بیانات معروف آقای ما مولای ما برس به داد ما را خواند که موجب اشک تاریخی یک ملت شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با اشاره به روز بصیرت مردمی در ۹ دی ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ به قدری ادامه پیدا کرد به بیرق ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) رسید در تهران همه داغدار شهادت امام حسین (ع) و ابالفضل العباس (ع) هستند اما عده ای حرمت شکنی کردند که در اینجابصیرت ملت گل کرد و گل بصیرت شد ۹ دی.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود با اشاره به قدرت برتر ایران در منطقه و در جهان اظهار کرد: ایران اسلامی در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین و عزتمند ترین کشورهای جهان است به قدری که پهپاد آمریکایی برای دور زدن در آسمان ایران باید اجازه بگیرد و گرنه ساقط می شود.

* از‌خود‌گذشتگی مردم در صحنه‌های مختلف ضامن بقای نظام اسلامی است

سردار حبیب شهسواری، در مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه در مهاباد، اظهار داشت: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال تلخ کردن شیرینی مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات بود.

وی، افزود: در فتنه ۸۸ دسته‌ای از نخبگان غرب‌گرای معترض با اندک عناصر غرب‌زده در پیوندی شوم، استقلال و آزادی و امنیت کشور را با پیروی از نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب مورد هدف قرار دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه در نهم دی ماه ۸۸ و جدا کردن صف خود با معاندین آبی بر آتش‌افروزی های دشمنان بود و این روز برای همیشه در تاریخ حماسه‌آفرینی های ملت شریف ایران به ثبت رسید.

وی، گفت: نهم دی ماه ۸۸ یاد آور پیروزی انقلاب اسلامی بود و به عنوان صفحه ای دیگر از افتخار‌آفرینی های ملت با بصیرت ایران اسلامی در تاریخ به ثبت رسید.

سردار شهسواری، بیان داشت: در ماه‌های اخیر نیز دشمن با استفاده از برخی سوءتدبیرها در گران کردن بنزین که متاسفانه موجبات نارضایتی مردم را در پی داشت دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بر آمد که با بصیرت و موقعیت شناسی بی نظیر مردم، دستگاهای اجرایی و امنیتی در کمتر از ۴۸ ساعت تمام دسیسه های دشمن نقش بر آب شد.

وی، ادامه داد: اگر در غائله آبان ماه ۹۸، موضوع گرانی بنزین به دستمایه ی دشمن برای آتش زدن امنیت و اقتدار کشور بدل شد، ولایت مداری و بصیرت مردم همچون همیشه آبی بر این آتش دسیسه ها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام بود و تمامی نقشه های شوم را در نطفه خفه کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه مردم استان به عنوان رنگین کمان اقوام و مذاهب، بیش از هرکس دیگری قدر امنیت را می‌دانند، تصریح کرد: مردم استان و خصوصا شهرستان مهاباد در غائله آبان ماه ۹۸ فرهنگ بالا و درک مثال‌زدنی خود را به نمایش گذاشتند و امنیت خود را به سان گوهری گرانبها با اغتشاش ناشی از تهییج دشمنان معامله نکردند.

وی، افزود: مردم این استان برای برقراری امنیت پایدار، علی‌رغم تهدیدات بی‌شمار و فراوان ذره ذره از وجود و مال و عزیزان و فرزندان خود مایه گذاشتند و یقینا هرگز این متاع گرانبها را ارزان نخواهند فروخت و در حفظ و صیانت از آن تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

سردار شهسواری، ایمان، اعتقاد راسخ، ولایت مداری، نجابت مردم را به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی عدم بروز اغتشاشات در آبان ماه ۹۸ در استان عنوان کرد و افزود: امنیت محصول جانفشانی و مشارکت فعالانه مردم این استان در طول ۴۱ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی است و مردمی بودن امنیت نیز نقش قابل توجهی در حفظ آرامش استان در غائله اخیر برخوردار است.

وی، وجود و حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان و نقش روشنگر و بصیرت فضای آنان در سطح جامعه را بسیار مهم توصیف کرد.

* خلق حماسه ۹ دی برگرفته از مکتب عاشورا بود

فرمانده سپاه چالدران در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: در این روز تاریخی ملت ایران اسلامی وفاداری خود را به آرمانهای والای انقلاب و شهدا به اثبات رساندو با ولایت تجدید بیعت تاریخی کردند.

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی با مردم سالاری دینی و با تجلی روح ایمان بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند افزود مردم ایران اسلامی بار دیگر در این روز به صورت خود جوش به صحنه آمدند و خط بطلان کشیدند بر آنچه که دشمن سالها بر روی آن بر نامه ریزی کرده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء، نیز در این همایش ریشه حماسه ۹ دی را در غیرت و باورهای دینی مردم و بر گرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: ملت ایران اسلامی با حضور میلیونی و کم نظیر خود اوج زمان و دشمن شناسی و بصیریت خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران همانند سال ۵۷ از پشتوانه میلیونی مردم بر خوردار است .

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، خاطر نشان کرد: مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

شرکت کنندگان در مراسم با سردادن شعارهائی همچون ابوالفضل علمدار رهبر ما نگهدار ، ما اهل کوفه نیستیم رهبر تنها بماند ، مرگبر آمریکا و اسرائیل و منافق حضور پرشور خود را به دشمنان قسم خورده انقلاب نشان دادند و با آرمانهای والای شهدا، امام راحل میثاق بستند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

* ولایتمداری، بصیرت و انقلابی عمل کردن رمز پیروزی در تمام صحنه ها است

سرهنگ پاسدار تقی نجمی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا ۹ دی فراموش شود ولی همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند حماسه مردمی ۹دی نباید فراموش شود.

وی، با بیان اینکه ۹ دی حماسه عظیم مردمی در دفاع از ولایت، روز بصیرت است، افزود: مردم با بصیرت خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه دشمن دائم به دنبال فتنه است و دست از فتنه انگیزی برنداشته است، گفت: دشمنان این را بدانند همانطور که از ترورها، جنگ هشت ساله و تحریم طرفی نبسته اند، از فتنه انگیزی ها نیز به برکت بصیرت مردم و نعمت ولایت نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی، با بیان اینکه امروز امریکا مستأصل است، ناوهایش را از خلیج فارس بیرون می کنیم و آنها باید در مکالمات خود فارسی حرف بزنند، تصریح کرد: پیشرفته ترین پهپاد آنها را ساقط می کنیم ولی غلطی نمی توانند بکنند و این نشان از اقتدار ملت و نظام اسلامی است.

نجمی، با تاکید بر تبعیت از ولایت و اتحاد و همدلی، اظهار کرد: به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و این را باید همواره در نظر داشته باشیم.

وی، با اشاره به اینکه مردم و مسئولان باید گوش به فرمان رهبری باشند؛ گفت: دشمن پیام اقتدار ایران را دریافت کرده و جرات هیچ غلطی ندارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند اگر یکی بزنند ۱۰ تا می خورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: دشمن را در جنگ سخت شکست داده ایم و یقنا دشمن را در جنگ اقتصادی نیز شکست می دهیم.

وی، با بیان اینکه هرجا گوش به فرمان ولایت بوده ایم، دشمن را شکست داده ایم، افزود: نمی توان از دشمن مانند آمریکا و یا اروپا که طبیعت آن دشمنی است انتظار دوستی داشت و این قطعا خیال خامی است و اگر اینگونه باشیم ضربه اش را خواهیم خورد.

نجمی، با تاکید بر اینکه نباید ساده لوح باشیم، اظهار کرد: امروز اگر دشمنان بحث از مذاکره می کنند به این دلیل است که به آن نیازمند هستند وگرنه هدف آنها این است که ایران اسلامی بدون موشک و اقتدار باشد.

وی، با اشاره به اینکه با بصیرت مردم و تدبیر رهبری و ولایت در اوج اقتدار هستیم، تصریح کرد: دشمن حضور مردم در صحنه و مشارکت حداکثری را در انتخابات ۸۸ برنتافت و با فتنه انگیزی به کشور خسارت زد و در این فتنه بود که شمرهای زمانه خود را نشان دادند و به عاشورا و قرآن بی حرمتی کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف در اتحاد و همبستگی ملی بودند، گفت: متاسفانه خواص بی بصیرت و عده ای در داخل با فتنه گری، دشمن را امیدوار کرده و خسارت های اقتصادی و سیاسی به کشور وارد کردند.

وی، به حوادث آبان امسال اشاره و با بیان اینکه مردم در حوادث آبان امسال صف خود را از فتنه گران جدا ساختند، اظهار کرد: در فتنه۸۸ خشونت نبود ولی در فتنه ۹۸ مسلحانه و با برنامه ریزی قبلی به میدان آمده بودند و دست به خشونت و تخریب اموال عمومی زدند.

نجمی، با بیان اینکه بصیرت، ولایتمداری و عمل جهادی و انقلابی رمز پیروزی است، تصریح کرد: نظام تاثیرگذاری در دنیا داریم و منطقه در دست ایران اسلامی است و تا این اقتدار را داریم، دشمن نیز دست از دشمنی برنخواهد داشت.

وی، اظهار کرد: دشمنان در حوادث آبان ماه امسال برنامه ریزی و نقشه های سازماندهی شده مختلف داشتند ولی بصیرت مردم این توطئه را نیز خنثی ساخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه بنزین تنها بهانه بود و سبب شد تا دشمن نقشه خود را زودتر اجرایی کند، افزود: شیعه دوبال دارد، عاشورا یعنی جان می دهیم ولی ذلت نمی پذیریم و فرهنگ انتظار همراه با معرفت.

وی، به موضوع انتخابات اشاره و با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند که مشارکت حداکثری مهم است، افزود: همه باید برای مشارکت حداکثری توام با انتخاب اصلح تلاش کنیم و مشت محکم بر دهان یاوه گویان بزنیم.

نجمی، تصریح کرد: در انتخابات برای اینکه به دشمن ثابت می کنیم که مشکلات در روحیه انقلابی گری ما تاثیری ندارد و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنیم.

وی، گفت: ایران، عراق و افغانستان نیست و دشمنان اگر غلطی کنند دیگر حیفا و تل آویوی نخواهد بود.

نجمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فصل الخطاب هستند، افزود: باید قدر این ملت را بدانیم که با هوشمندی و بصیرت و خودجوش آمدند و طومار فتنه را درهم پیچیدند.

* اقتدار رهبری و بصیرت مردم، چشم فتنه را کور کرد

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی ، در مراسم نهم دی ماه پلدشت، گفت: ولایت فقیه عنصر اصلی در ملت ما است، ملت ایران منتظر اشاره رهبری هستند و این رمز پیشرفت و پیروزی است.

وی، تصریح کرد: رهبری و بصیرت مردم، چشم فتنه را کور کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل مهدوی، اظهار کرد: هدف اصلی دشمن مسائل اقتصادی نیست بلکه می خواهند از این طریق فکر و فرهنگ جامعه را تحریف کنند.

وی، با اشاره به حوادث اخیر افزود: دشمن در حوادث اخیر با تمام توان وارد میدان شد ولی با هوشیاری مردم شکست خورد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی، گفت: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و مجلسی جهادی، پای کار، مردمی و انقلابی تشکیل داده و تحویل جامعه می دهند.

* بصیرت افزایی راهکار برون رفت از فتنه ها است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان غربی، در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در بوکان، با اشاره بنقش  کوردستان در انقلاب عنوان کرد؛ مردم کورد در طول انقلاب مهمترین خدمت ها را به انقلاب داشته و همچنین انقلاب نیز خدمات ویژه ای را به این مردم بزرگوار انجام داده است.

محمد حسن جوادی، ادامه داد: انقلاب در کنار همه پیشرفت ها و خدماتش کاستی های نیز در آن وجود داشته است که تنها راه برون رفت از آن وحدت میان مردم مسولان است.

وی، در خصوص بروز فتنه در سال ۸۸ و دیگر حوادث گفت: در دوران فتنه امنیت سیاسی، افتصادی، فرهنگی و… به خطر می افتند و غباری از غلط ها جامعه را در بر می گیرد.

جوادی، تصریح کرد: بر اساس گفته قرآن کریم همه ما بالقوه فتنه گریم و فتنه ها پایان ناپذیرند اما   این بصیرت است که سبب می شود ما راه درست را انتخاب کنیم یا وارد وادی فتنه شویم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه، عنوان کرد: فتنه به خاطر خود خواهی، قدرت، خود رای بودن و …به وجود می آید که مبارزه با نفس عماره و تقویت بصیرت بهترین راه برای گرفتار نشدن در دل فتنه است.

جوادی افزود: کسانی که در سال ۸۸هشت ماه پایتخت ایران را در فتنه فرو بردند همان کسانی بودند که شعار مدنیت و دمکراسی می دادند اما به یک باره تبدیل به افرادی شورشی و فتنه گر شدند زیرا این افراد نتوانستند در مبارزه با نفس عماره پیروز باشند

وی ادامه داد: وقتی بستر فتنه آماده است و منیت ها جای رای ها را می گیرد و قدرت طلبی جای دمکراسی را اشغال می کند نیروهای شیطانی آغاز فتنه را کلید می زنند.

این عضو هئیت علمی دانشگاه گفت: یکی دیگر از مراحل شروع فتنه در ایران شکست های سنگین جبهه عربی عبری آمریکایی در خاورمیانه از دست فرزندان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: غربی ها هزاران میلیارد هزینه می کنند تا در خاورمیانه بتوانند نقشه های خود را اجرای کنند ولی انقلاب را عامل اصلی این مهم می داند بلکه با توام توان سعی دارند در داخل کشور با حضور نیروهای داخلی خود فتنه و آشوب به پا کنند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه های ارومیه عنوان کرد: سومین مرحله فتنه مسولان هستند زیرا در انقلاب هر کس آزاد است که به نفر مورد نظر خود رای دهد اما آنچه ایراد دارد ماست مالی کردن اشتباهات مسولان است.

وی افزود: ما حق داریم از مسئولان بپرسیم که چرا و چگونه وضعیت فعلی کشور این شکلی است چرا در حوزه کاری خود شاهد ضعف های گسترده هستیم.

جوادی تصریح کرد: این ضعف ها فضا را برای فتنه مهیا می کند، و ادامه دار بودن این وضعیت بخصوص در حوزه اقتصادی ویروس و میکروب فتنه را روز به روز گسترش می دهد.

جوادی خاطر نشان کرد؛ این ملت با بصیرت همه بحران ها را رد خواهد کرد ولی مردم از قوه قضاییه انتظار دارند که با جدید تمام با کم کاری ها و کاستی ها مقابله و مبارزه کند و هر مدیری که به این ملت خیانت کرده را وادار به پاسخگویی کند.

* امام جمعه شاهین دژ عوامل زمینه ساز فتنه را تشریح کرد

حجت الاسلام حسین فصیح نیا صبح امروز در مراسم سالروز گرامیداشت روز بصیرت که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب با فتنه های زیادی روبرو شده ایم از جمله فتنه کودتای نوژه ،فتنه بنی صدر،فتنه هشت سال دفاع مقدس و تا اینکه فتنه ۸۸ را بوجود اوردند،اما با عنایات ویژه و خاص پروردگار و تکیه بر ولایت توانسته ایم تمامی این فتنه ها را خاموش سازیم.

وی، افزود: با مطالعه فتنه ۸۸ دیدیم که بعد از انتخابات تقلب در انتخابات را مطرح کردند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این موضوع را به قانون سپردند ، اما سران فتنه با قانون نیز غریبه بودند و شعار های ضد انقلابی را سر دادند و از سویی دیگر با حتک حرمت عاشورای حسینی خود را در مقابل اسلام و نظام قرار دادند اما مردم با هیچ کس تعارف ندارند و هرکس به اساس نظام اسلامی بی حرمتی کند با خشم سنگین ملت روبرو خواهد شد.

امام جمعه شاهین دژ، یکی از عوامل زمینه ساز فتنه را کنار گذاشتن وصیتهای بنیانگذار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: زمانیکه خط واقعی امام مطرح نشود مطمئنا زمینه فتنه فراهم خواهد شد،در شبکه های بیگانه میبینیم که تمام قد تیر خود را به سمت ولایت نشانه رفته اند و در صدد هستند تا عشق به  ولایت و رهبری را از دیدگاه مردم کمرنگ سازند که این خواب و خیلی بیش نیست،امام (ره) فرمودند: “نظام اسلامی استمرار حرکت پیامبر است”  بر همین اساس محور و شاخص نظام اسلامی، ولایت فقیه است،پس احزاب را کنار بگذارید و خط انقلاب را پیشه راه خود کنید.

وی، با اشاره به دومین وصیت امام خمینی (ره) مبنی بر دشمنی امریکا و استکبار ستیزی گفت : انچنان که امام(ره) فرمودند انهایی که در داخل خواب آمریکا را میبینند خدا بیدارشان کنند و متاسفانه عده ای در خواب غفلت بودند و چند سال وقت و زمان پیشرفت نظام را با برجام به تاخیر انداختند و با وجود هشدارهای رهبر عظیم الشان انقلاب همچنان تمام امید خود را وابسته به برجام ساخته بودند.

حجت الاسلام فصیح نیا، بحث نفوذ فرصت طلبان و منافقان در پستهای حساس را از دیگر عوامل زمینه ساز فتنه معرفی کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به مسئله نفوذ هشدار میدهند،در بحث انتخابات مراقب باشیم کسانی که میخواهند با ثروت خود کرسی مجلس را از ان خود کنند هرگز برای منافع عام قدم بر نخواهند داشت ،مسئولی که خانه میلیاردی دارد هرگز نمیتواند ولایی باشد و یا مسئولی که فرزندانشان در کشورهای بیگانه در حال تحصیل هستند هرگز دلسوز نظام و اهل عمل نخواهند بود ،کسی ولایی خواهد بود که در عمل ثابت کند و به فکر محرومان باشد.

وی، بی تفاوتی مردم در مقابل منکرات جامعه را از دیگر زمینه ساز های فتنه برشمرد و با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) که کسی را که در مقابل منکرات بیتفاوت است را میت معرفی میکند گفت: فردی که در مقابل منکرات سکوت اختیار کند نه تنها به جامعه بلکه به خود نیز آسیب رسانده و خیانت کرده است.

امام جمعه شاهین دژ، تصریح کرد : چهارمین مسئله ای که زمینه ساز فتنه خواهد بود حاکم شدن غرب است،ایادی استکبار میدانند که در مقابل موشکهای نظامی ما توان مقابله ندارند و پیشرفتهای ما زبانزد شده است اما به این نتیجه رسیده اند که برای غلبه بر ایران گرفتن فرهنگ ناب اسلامی یکی از راهکارهای پیش رویشان است.

وی، کوتاهی خواص در جامعه را آخرین زمینه ساز فتنه اعلام کرد و گفت : عده ای در فتنه ۸۸ با سکوت خود فتنه و سران فتنه را همراهی کردند،فتنه خود یه امتحان بود ،صفت تلّون از آن کسانی بود که سکوت کردند و منتظر نتیجه بودند و نسبت به انقلابی گری در برهه های حساس انقلاب بی تفاوت بودند.

فصیح نیا، در پایان به تمام مسئولین شهرستانی هشدار داد و گفت : هرکس با ولایت باشد خدمتگزارش هستیم و هرکس بخواهد با عناوین مختلف خطوط قرمز ولایت و رهبری را کمرنگ جلوه دهد و یا از آن عدول نماید پاسخ سختی را خواهد دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهارداشت: مردم ما همواره ثابت کردند در هر موضوعی در کنار انقلاب و یاران انقلاب هستند، سپاسگزار بی کران هستیم از خداوند و ولی امرمان امام رضا(ع) و شکر به خاطر اجرای امر قانون که تا امروز در حال انجام است.

وی افزود: مردمی که در کنار شهدا هستند و از خانواده شهدا هستند و جانبازان و ایثارگرانی که همواره پای نظام و انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از این موضوع وجود ندارد و قدردان و دست بوس تمامی مردم کشورم هستم؛ هیچ تردیدی برای نیروی انتظامی وپلیس و خدمتگذار در جامعه ای که دارای این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت و تا شما در صحنه هستید و هشیار و بیدار هستید هیچ دشمن بیرونی و خناس داخلی نخواهد توانست نقشه های شوم خود را اجرا کند و تا شما مردم هستید، خار چشم دشمن هستید و خواهید بود.

سردار رادان ادامه داد: بدانید که ما امروز با پشتوانه ای که از حضرت حق و امام رضا(ع) در خود می بینیم و حمایت و دعای خیر شما با هوشمندی تمامی آسیب های جامعه را رصد می‌کنیم، آسیب هایی که از جنس قانون گریزی است، برای اینکه بتوانیم با این ناهنجاریها و شبهه افکنی‌ها و قانون گریزی مبارزه کنیم تمام توانمان را به کار می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری  را گسترش دهند و ضد ارزش‌هایی که اگر یک رفتار عادی شود ارزش ،ضد ارزش و ضد ارزش در جامعه ارزش می‌شد و حجاب که ارزش است ضد ارزش می‌شد و این برنامه دشمن خارجی و داخلی است و سالیان سال وقت گذاشتند و تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد:دشمن 4هدف را دنبال می‌کرد؛ جامعه از اخلاق و فضیلت تهی شود و ضد ارزش ارزش شود و انحراف و کج روی را تبدیل به سکه رایج کنند و خانواده را دچار گسستگی کند و دیگر خانواده ای وجود نداشته باشد و روابط پنهان و آشکار در جامعه نهادینه و ارزش شود و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را آسیب بزنند؛ چرا که اگر امنیت روانی آسیب دید آن جامعه بی اخلاقی را امنیت می‌داند.

در حال بروزرسانی ...

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • معلمان اگر در کارشان غفلت کنند سرنوشت یک جامعه به خطر می‌افتد
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند