Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جم با استقبال کانون هواداران این تیم وارد شهرستان جم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم با استقبال گسترده هواداران وارد فرودگاه عسلویه شد و پس از دیدار با انها به شهر جم سفر می کنند تا دیداری با مسئولین شهرستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افاضلی جانشین فراز کمالوند در تیم پارس جنوبی شد و کار خود را آغاز کرد.

این تیم در حال حاضر با 14 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی فوتبال فراز کمالوند کانون هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم