Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:57:20 GMT

فروش خوب بازی Death Stranding در ژاپن

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۴۹۱۷

فروش خوب بازی Death Stranding در ژاپن

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرات می‌توان گفت عنوان Death Stranding به واسطه سازنده آن و مواردی که این سازنده یعنی هیدئو کوجیما درباره بازی خود منتشر می‌کرد به مرموزترین بازی دنیای عناوین رایانه‌ای تبدیل شده بود و تقریبا همه گیمر‌های کنسول PS4 به دنبال راهی برای کسب اطلاعات جدید درباره این بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازی بالاخره حدود دو ماه پیش در دسترس گیمر‌های PS4 قرار گرفت و همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال خوبی از سوی گیمر‌های این کنسول مواجه شد. عرضه این عنوان در سراسر جهان در یک روز مشخص انجام شد، اما ظاهرا این بازی در کشور ژاپن بالاترین فروش خود را داشته است که علت اصلی آن را هم می‌توان ژاپنی بودن سازنده و تیم این بازی دانست.

به تازگی آمار‌های جدید از فروش این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این عنوان در سراسر جهان حدود ۳۵۰ هزار نسخه دیجیتالی فروخته است که از این میان حدود یک سوم یعنی ۱۰۹ هزار نسخه در کشور ژاپن به فروش رسیده است. آمار فروش چشم‌گیر این بازی در اینجا به پایان نمی‌رسد و عنوان Death Stranding در سه روز نخست عرضه در کشور ژاپن حدود ۱۸۵ هزار نسخه فیزیکی فروخته که برای عنوانی انحصاری آماری بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد

بحث تعجب برانگیز این بازی فروش نسخه دیجیتالی آن است چرا که گیمر‌های ژاپنی ترجیح می‌دهند صرفا نسخه فیزیکی بازی‌ها را خریداری کنند و به نوعی می‌توان گفت این بازی یکی از عناوین پرفروش ژاپنی در بحث فروش نسخه دیجیتالی تاکنون بوده است. البته نباید فراموش کرد که عنوان Pokemon Sword and Shield حدود ۶۳۰ هزار نسخه دیجیتالی به فروش رسانده و پرچمدار فروش دیجیتالی در کشور ژاپن است. از دیگر عناوینی که در ژاپن تاکنون فروش بالایی در بخش فروش دیجیتالی داشته‌اند، می‌توان به عناوبن Luigi’s Mansion 3 با حدود ۷۲ هزار نسخه و Persona 5 Royal با حدود ۶۰ هزار نسخه اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی Death Stranding بازی رایانه ای فروش بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است