Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی نماد اعتقاد و بیعت با ولایت بود، گفت: اکنون تنها امید آمریکا وجود نفوذی ها در کشور است زیرا در تحریم، جنگ سخت و ایجاد فتنه شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، "محمد دهقان"، عضو حقوقدان شورای نگهبان پیش از ظهر امروز در راهپیمایی بزرگ حماسه ۹دی در جمع مردم غیرتمند و با بصیرت رشت با بیان اینکه هم اکنون در سراسر کشور مردم انقلابی در اجتماعات پرشورشرکت کرده و ۹دی را گرامی می دارند اظهار کرد: شناخت این حماسه بدون درنظر گرفتن ابعاد فتنه ۸۸ میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای درک حماسه ۹دی باید به توطئه های دشمن توجه کرده و لایه های آن را بیان کنید، گفت: از ابتدای انقلاب دشمنی های معتددی اعم از جنگ تحمیلی، کودتاها، پایگاه های تجزیه طلبی، تحریم، فشار سیاسی، توطئه بین المللی، ایجاد داعش و القاعده را در دستور کار داشتند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تأکید بر اینکه آمریکا به دلیل ایمان ملت ایران و ایستادن در کنار ولایت دشمن در همه توطئه ها شکست خورد تصریح کرد: دشمن برای فتنه ۸۸ سال ها برنامه ریزی کرده بود تا این اتحاد را مخدوش کند.

دهقان، هدف فتنه ۸۸را بدبینی ملت از نظام و روبه رو قراردان ملت باهم خواند و ادامه داد: ۶۰ بنیاد و مؤسسه توسط آمریکا تأسیس شده بود که برخی از آنها کارشان تنها ایجاد کودتاهای مخملی است.

وی با اشاره به انتشار کتابی در ۱۶۸ صفحه از طرف کودتاهای ایجاد شده در مورد اینکه چطور می شود از فرصت انتخابات برای براندازی نظام استفاده کرد، افزود: از قبل از انتخابات با ترویج تقلب، اعلام پیروزی قبل از موعد و وعده شلوغ کاری بعد از اعلام نتایج بر خلاف سلایقشان بسترها را برای دوگانگی ایجاد کرده بودند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اینکه با انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود را که در ۱۶۸صفحه اعلام‌کرده بودند اجرا کرده و به صلابت انقلاب و جمهوری اسلامی را هدف قرار دادند، گفت: با فتنه ۸۸ و شکستن صلابت جمهوری اسلامی اتفاقاتی چون امیدواری دشمن، برگرداندن مذاکرات هسته ای، ایجاد مواضع جدید و حمایت رسمی از اغتشاشگران رخ داد.

وی با اشاره به اینکه ابعاد خسارت ۸۸هنوز عنوان نشده است، ادامه داد: قطعنامه ۵۲۸شورای امنیت علیه ایران در سال ۸۹ اتفاق افتاد و با ایجاد جریان اشرافیت و جداشدن از انقلاب بار دیگر فشار هارا بسیار کردند و اکنون تحریم هایی وجود دارد که ادامه فتنه آن سال است.

دهقان با تاکید بر اینکه هرکاری کردند تا ۴۰میلیون رأی که افتخار کشور است را بی اهمیت جلوه دهند خاطر نشان کرد: ۹دی نماد شکست حرکت دشمن برای بهم زدن اتحاد و انسجام مردم ایران بود، در این روز مردمی که به شکستن شیشه ها و آتش زدن اموال مردم رأی ندادند حماسه آفریدند و این قدرت انقلاب اسلامی بود که از این توطئه با سربلندی عبور کرد.

وی با بیان اینکه در طول ۸ماه فتنه مردم دیدند که شعارها علیه ولایت فقیه و جسارت به امام (ره) است گفت: اسم امام را در دست می گرفتند اما به او جسارت کرده و عکس او را آتش می‌زدند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: در ۹دی تمام کسانی که عاشقان ولایت بودند متحد شده و حماسه ای آفریدند که از ابتدای انقلاب چنین جمعیت ده ها میلیونی در هیچ اجتماعی نبود.

** تنها امید آمریکا وجود شخصیت های نفوذی در کشور است

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی نماد اعتقاد و بیعت با ولایت بود افزود: اکنون تنها امید آمریکا وجود نفوذی ها در کشور هستند زیرا در تحریم، جنگ سخت و ایجاد فتنه شکست خورد؛ اگر ملت ایران با اقدام خود نفوذی ها را از کشور پالایش کنند آمریکا دیگر امیدی ندارد.

دهقان از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، حذف سیرت و صورت ظاهری انقلاب و حاکمیت افراد ضعیف در کشور که مطیع افکار آمریکا هستند را از جمله اهداف دشمنان در براندازی انقلاب نام برد و افزود: رهبرمعظم انقلاب از سال ۹۸ بعنوان سال اقدام و عملیات راهبردی نام بردند ‌که در این سال منافع آمریکا، اسرائیل و عربستان توسط قدرت نظامی ایران و هم پیمانانش در متطقه مورد هدف قرار گرفت.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه زدن پهپاد آمریکا، مانور دریایی ایران و…از جمله اقدامات راهبردی ایران است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام تحریم ها، توطئه، کودتا و…آمریکا را شکست داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان بیان کرد: هفته معلم را به همه جامعه فرهنگیان، اساتید در حوزه و دانشگاه تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: امروز در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم، اما سوال اینجاست که راه حل اساسی این مشکلات کجاست؟

شعبانی با اشاره به اینکه یکی از مسائل و معضلاتی که امروز با آن روبرو هستیم، مساله اشتغال جوانان است، گفت: نسل جوان ما باید به عنوان یک تولید کننده ثروت مطرح شود.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین نهادی که می‌تواند و باید در این مسیر حرکت کند، نظام تعلیم و تربیت کشور است، گفت: علاوه بر آموزش باید این مسائل تبدیل به رفتار اجتماعی و عملی بشود.

امام جمعه همدان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، اساسی‌ترین و حساس‌ترین بخش از وظایف جریانات انقلابی است که گاهی از موارد به آن بی‌توجهی شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه کار نهاد تعلیمی و آموزشی ما تربیت انسان است و فقط بنا نیست به دانش آموزان آموزش داده شود، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به مساله معاونت پرورشی اشاره کردند و این اهمیت کار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مبانی اصیل و قابل دفاعی که ما داریم، باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی برای جوانان این کشور دارد.

شعبانی بیان کرد: با طولانی شدن دوره تحصیل، فرصت جوانی از فرزندان ما گرفته می‌شود و لذا نیازمند اصلاح است که وزیر آموزش و پرورش نیز به آن اشاره دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ایام اخیر پس از شکست در میدان نظامی، با شایعه پراکنی و دروغ‌پردازی به سراغ جنگ رسانه‌ای رفته است، ادامه داد: وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است.

شعبانی با اشاره به اینکه فراموش نکنیم که جریان رسانه‌ای دشمن ابلیس صفت است، گفت: سال‌ها بسیاری از غرب زده‌ها، صحبت از آزادی بیان در غرب داشتند، اما امروز شاهدیم که چگونه با دانشجویان خودشان برخورد می‌کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اول معتقد بود آزادی بیان در غرب، یک شعار تو خالی است و امروز حقانیت موضع‌گیری ما در بلاد کفر دیده می‌شود، افزود: امروز مواضع جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا فراگیر شده و این موفقیت جمهوری اسلامیست.

وی با اشاره به اینکه شأن امامت جمعه مطالبه‌گری است، اضافه کرد: هدف از مطالبه‌گری تقویت و حمایت از مسئولان در مسیر حل مشکلات مردم است نه تضعیف آنها.

شعبانی با بیان اینکه خیلی از مطالبات مردمی در جلسات خصوصی و عمومی مطرح و ائمه جمعه پیگیر مشکلات مردم هستند، ادامه داد: تریبون نماز جمعه، تریبونی برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات همه مردم است که انتظار دارند حرف آنها شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار این است که مسئولان در سطح استان و در سطح ملی نسبت به این مطالبات برخورد شایسته داشته باشند، گفت: امام صادق (ع) تشیع، امامت و ولایت را زنده کردند و امروز همه ما سر سفره امام صادق (ع) هستیم.

شعبانی ادامه داد: آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای حضرت آیت الله طه‌محمدی که در بیمارستانی در قم بستری هستند، داریم.

کد خبر 6095821

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است