Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرویس اورژانس روسیه از زخمی شدن ۱۹ نفر در پی انحراف یک اتوبوس مسافربری از جاده و واژگونی آن که حامل شهروندان بلاروسی در منطقه غربی "پسکوف" روسیه بوده، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، این اتوبوس که حامل ۴۹ شهروند بلاروسی بوده در کیلومتر ۲۷۵ بزرگراه سن‌پترزبورگ-نیفل از جاده خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه ۱۹ نفر از جمله سه کودک زخمی شده‌اند. تمامی زخمی‌های این حادثه به بیمارستانی در نزدیکی محل تصادف منتقل شدند.

بنابر گزارش اسپوتنیک، تحقیقات برای مشخص شدن علت و جزئیات این حادثه در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ناصر صبوری غیاثوند با اشاره به وقوع حادثه در محور قزوین به زنجان اظهار کرد: شب گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در کیلومتر یک محور آزاد راه قزوین- زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز، پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و تیم واکنش سریع حوزه معاونت امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۸ مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان یادآور شد: یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد.

دیگر خبرها

  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند