Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه فتنه ۸۸ آخرین فتنه ای نیست که در کشور رخ می دهد،گفت:فتنه ۸۸ پیچیده تر از فتنه‌های گذشته بود. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که عصر امروز در مصلی کرج برگزار شد، اظهار داشت: در سال 88 فتنه پیچیده و عمیقی پیش آمد که می‌رفت که انقلاب را با چالش بزرگی مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رجبی: گرامیداشت حماسه 9 دی به منزله تجدید عهد با ولایت استآیت‌الله شب‌زنده‌دار: 9 دی نشانه ایمان و وفاداری مردم به اسلام و انقلاب و ارزش‌هاستمراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در گیلان به روایت تصویر

وی افزود: نقش رهبری معظم انقلاب در خنثی‌سازی این فتنه تاثیرگذار بود و بصیرت مردم دلیل دوم این خنثی‌سازی فتنه بود.

 رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا  این فتنه نه اولین و نه آخرین فتنه‌ها خواهد بود، بیان کرد: در زمان ما هم فتنه پیچیدگی‌های خاص خود را داشت، در چهار دهه عمر انقلاب فتنه وجود داشت که داستان  بنی‌صدر یکی از این فتنه‌ها بود که با تدبیر امام خمینی (ره) فتنه‌ای جمع شد و پایان آن فتنه بیت منتظری و جریان مهدی هاشمی بود که انقلاب را گرفتار کرد که با سر انگشت تدبیر امام خمینی(ره) این قائله ختم شد.

وی با بیان اینکه  در سال 78  و در روز  18 تیر جریانی به بهانه کوی دانشگاه فتنه ای دیگر را  رقم زد،گفت:مردم انقلابی با بصیرت خود حماسه دیگری را خلق کردند.

‌سعیدی با بیان اینکه فتنه 88 پیچیده‌تر از فتنه‌های گذشته بود، عنوان کرد: حضور مردم در صحنه و تدابیر و صلابت  رهبری این فتنه را خنثی کرد، امروز وضعیت عراق،لبنان را می‌بینید که اگر تدبیری وجود داشت اجازه نمی‌دادند عبدالمهدی استعفا بدهد،این مسیر درستی نبود که انتخاب شد و دشمنان نیزر به دنبال این جریان بودند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه به نظر می‌رسد که در سال 88 نیز فتنه داریم ولی کنترل بانک مرکزی بر ارز و دلار و کنترل قیمت‌ها و اقدامات اجرایی شرایطی را فراهم کرد که نهایت این نتیجه‌گیری می‌شد که در سال جاری با فتنه‌ای مواجه نیستیم اما برخی بی‌تدبیری‌ها و ندانم‌کاری‌ها شرایطی را فراهم کرد که دشمن توانست ضربه‌ای را به ما وارد کند

وی با بیان اینکه صلابت و اتخاذ موضوع از سوی رهبری معظمانقلاب سبب تحت کنترل در آمدن این قضایا شد، خاطر نشان کرد: امروز مردم در عراق لبنان و افغانستان می‌گو‌یند که ای کاش ما نیز چنین رهبری داشتیم که با یک جمله جلوی بزرگترین قائله را بتواند بگیرد.

 ‌سعیدی با بیان اینکه جنگ نرم خطرناک‌تر از جنگ سخت است،گفت: مردم در این جنگ باید بسیار مراقب باشند، فتنه سخت و فتنه نرم هم وجود دارد یکی از نقشه‌های جریان سازان فتنه نرم ضرورت سازی است.

‌سعیدی با بیان اینکه مردم باید حواسشان جمع باشد تا فریب فتنه دشمن را نخورند، عنوان کرد: در مجلس اشک تمساح می‌ریزند که چرا سران فتنه در حصر هستند،برخی شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه بین فتنه نرم و جنگ نرم ارتباط وجود دارد، ادامه داد:  برخی فتنه‌ها از داخل شروع شده و دشمن گاهی بر موج فتنه سوار می‌شود،  بدانید که بین جنگ نرم و فتنه نرم ارتباط وجود دارد‌، دشمن از دشمنی دست‌بردار نیست و هدف دشمن براندازی است و دست از این مواضع خود بر نمی‌دارد.

ادامه دارد...

R7810/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود

                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه اشتغال است و نسل جوان و جامعه ما باید به عنوان تولید کننده ثروت مطرح باشند و جوان ما در مدرسه باید مهارت تولید ثروت را آموزش ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: آموزش و پرورش اساسی‌ترین نهاد و حساس‌ترین بخش از وظایف نهاد‌های انقلابی است که گاهی نسبت به آن بی‌توجهی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی‌موثقی ادامه داد:کار نهاد آموزشی ما تربیت انسان است و فقط بنا نیست دانش‌آموزان، آموزش علم ببینند بلکه آموزش تربیت اهمیت دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از فرهنگیان گفت: رهبر انقلاب به اهمیت موضوع پرورشی تأکید داشتند و توجه به معاونت پرورشی باید جدی‌تر و قوی‌تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در چندماه گذشته دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، افزود: جریان وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی بود و تجربه نشان داده هر وقت دشمن در یک میدانی شکست می‌خورد برنامه ریزی‌های جدیدی می‌کند.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه دشمنان به دنبال دروغ‌پراکنی و جنگ رسانه‌ای هستند، گفت: آنها در تلاش هستند در کشور تنش ایجاد کنند و این موضوع از وحدت رسانه‌ای دشمنان مشخص است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی‌موثقی در ادامه با اشاره به رفتار خشن پلیس آمریکا با دانشجویانی که از مردم فلسطین حمایت می‌کنند، گفت: سال‌ها بسیاری از غرب‌زده‌ها صحبت از آزادی‌بیان غربی داشتند و آن‌جا را مهد آزادی می‌دانستند، اما امروز می‌بینیم که پلیس چه برخورد خشنی با معترضان و دانشجویان می‌کند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!