Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تنومند قرمزها بر مصمم بودن تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر می‌گوید.

طرفداری- قهرمانی لیورپول در جام باشگاه‌های جهان، سوپرکاپ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا موفقیت‌هایی بود که لیورپول در ماه‌های گذشته به همراه یورگن کلوپ به دست آورد. حالا به نظر می‌رسد آن‌ها هدف خود را برای قهرمانی در لیگ برتر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که در دو فصل گذشته آن را به منچسترسیتی واگذار کرده‌اند. آن‌ها سال 2019 را با پیروزی 1-0 برابر وولورهمپتون به پایان رساندند تا اختلاف 13 امتیازی خود در صدر جدول را حفظ کنند.

به گزارش اسکای، ویرجیل فن دایک که در تمام بازی‌های بزرگ این فصل برای لیورپول به میدان رفته، درباره شانس قهرمانی لیورپول در لیگ برتر گفت:

تجربه کلی فصل گذشته همراه با تنها یک شکست در لیگ برتر، بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری کمک بسیاری به ما کرده است. به قهرمانی در لیگ برتر خیلی نزدیک بودیم اما منچسترسیتی کمی بهتر از ما عمل کرد. این به ما کمک کرد که برای فصل جاری عطش بیش‌تری داشته باشیم و بیش‌تر تلاش کنیم. در حال حاضر مسابقه‌ها را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و فوتبال خوبی را نیز بازی می‌کنیم. از سخت کار کردن نیز لذت می‌بریم که این نیز بسیار خوب است. امیدوارم به همین نحو ادامه دهیم و برای کار کردن نیز عطش داشته باشیم. باید از آن چه فصل گذشته اتفاق افتاد درس بگیریم و فکر می‌کنم این دقیقا همان چیزی است که در جریان است. 

صدرنشین لیگ برتر از کارابائو کاپ در اوایل دسامبر از کارابائو کاپ کنار رفت اما در پنجم ژانویه و از چارچوب دور سوم جام حذفی، پذیرای همشهری خود اورتون خواهد بود. لیورپول در 16 فوریه نیز باید اولین مسابقه خود برابر اتلتیکو مادرید را برپا کند. تاتنهام و شفیلد یونایتد، رقبای آینده شاگردان کلوپ در لیگ برتر خواهند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود