Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:27:57 GMT

توطئه مرد پلید برای زنان تهرانی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۹۶۰۶

توطئه مرد پلید برای زنان تهرانی

رکنا: مردی سوار بر خودروی یک زن توطئه ای چید تا زنان مسافر را به دام بکشد.

این مرد وقتی طعمه هایش حاضر به جابه جایی طلاهایشان با شمش های تقلبی نمی شدند، با تهدید چاقو طلاهای زنان در شرق تهران را سرقت می کرد.

11 مهر امسال زن جوانی خود را به کلانتری 106 نامجو رساند و پرده از سرقت خشن راننده مسافرکشی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زود با دستور قضایی تیمی از پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

در این مرحله زن جوان به کارآگاهان گفت: ساعت 14 دهم مهر برای رفتن به خانه خواهرم، سوار یک پژو 405 نقره ای شدم. راننده که مردی 50 ساله بود در مسیر به من چند شمش طلا نشان داد و گفت که قصد معاوضه شمش ها را با طلاهای همراهم دارد و به من پیشنهاد داد اگر موافقم طلاهایم را به او بدهم و در عوض یک عدد از شمش ها را بگیرم. من که به رفتار او مشکوک بودم از این کار امتناع کردم.

وی افزود: در ادامه مسیر به یک مکان خلوت رسیدیم و راننده خودرو را نگه داشت و رو به من کرد و با پرخاش و تهدید چاقو گفت که طلاهایم را به او دهم، من هم برای حفظ جانم این کار را کردم و طلاهایم را به ارزش حدود 10 میلیون تومان به او دادم. سپس با پیاده کردن من از خودرو با سرعت متواری شد و من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

کارآگاهان در گام اول تحقیقات موفق به شناسایی زنی شدند که صاحب خودروی پژو 405 است و با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 وی تحت تحقیق گرفته شد. این زن ادعا کرد خودرویش را در اختیار یکی از بستگانش به نام علیرضا 50 ساله قرار داده است تا برایش بفروشد.

درحالی که فاش شده بود علیرضا بارها زندانی شده است، هنگامی که وی در حال خروج از خانه اش بود دستگیر شد و در بازجویی ها با اعتراف به سرقت طلاهای زن مسافر به پنج سرقت سریالی دیگر در محدوده شرق تهران و محله نظام آباد اعتراف کرد.

بنابه این گزارش، تحقیقات برای رازگشایی از دیگر سرقت های این مرد پلید ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه سرقت پلیس زندانی اخبار حوادث زنان زنان تهرانی مرد توطئه مسافر فیلم اخبار تهران زندگی حوادث تهران تهران مرد دختر پرونده همسر دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی ضروری و لازمه تحقق آن همکاری پلیس راهور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن هرمزی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در نشست معاونان حمل‌ونقل شهرداری و پلیس راهور کلان‌شهرها، اظهار کرد: در حوزه حمل‌ونقل شهری با چالش جدی مواجه هستیم که یکی از این چالش‌ها بحث تبلیغات ناوگان حمل‌ونقل عمومی است که هم مصوبه شورای ترافیک را دارد و هم پلیس راهور تاکید کرده است و در تمام کشورها اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به وضعیت بد اقتصادی حاکم بر جامعه نرخ کرایه‌ها باید کنترل شود، افزود: در حالی که قیمت همه کالاها در کشور تغییر می‌کند زمانی که نرخ حمل‌ونقل عمومی تغییر پیدا می‌کند اعتراض مردم را به همراه دارد در حالی که مبلغی که رانندگان حوزه حمل‌ونقل کشورمان دریافت می‌کنند با هزینه‌ها همخوانی ندارد و با افزایش آن است که کمک هزینه رانندگان تامین می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایه یکم در اتوبوسرانی تهران تبدیل به دغذغه شده است، خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها پیگیری توانستیم با کمک دولت سیزدهم و وزارت کشور اتوبوس را به چرخه حمل‌ونقل عمومی وارد کنیم، شهرداری با تمام گرفتاری‌ها پول تهیه کرد و اتوبوس خرید که تعدادی از این اتوبوس‌ها به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ است.

هرمزی تاکید کرد: فرآیند اخذ پایه یک برای رانندگان اتوبوس را تسهیل می‌کنیم، اما رانندگان با دریافت پایه یکم با وجود اینکه حقوق دریافتی آن‌ها از حوزه حمل‌ونقل شهری بالا است یا مهاجرت می‌کنند یا مشغول کار دیگری می‌شوند، یکسری مهاجرت از شهرستان‌ها به شهر تهران داربم چراکه این شهر حقوق خوبی به رانندگان پرداخت می‌کند و از سوی دیگر افرادی به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

وی ادامه داد: با یک چالش جدی مواجه هستیم که تنها راه حل آن صدور کارت شهری است و طی سال‌های گذشته نیز اجرا شده بود، تنها تخصص راننده اتوبوس رانندگی در حوزه اتوبوسرانی شهری باشد که در این راستا نیاز به یکسری الزاماتی داریم که با همکاری پلیس راهور حل شدنی است تا این معضل اجتماعی از حوزه حمل‌ونقل شهری رفع شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حوزه وزارت کشور می‌توان سامانه‌هایی همچون سرویس مدرسه و مسافربرهای اینترنتی ایجاد کرد، اگر این تبادل اطلاعات به صورت استعلام با پلیس شکل بگیرد به حوزه حمل‌ونقل کمک می‌کند.

هرمزی افزود: در حوزه سرویس مدارس حساس هستیم، راننده نباید تخلفاتش بالا و پرخطر باشد که رسماً به پلیس اعلام کردیم، می‌خواهیم بدانیم که تخلفات راننده در چه وضعیتی است و آیا گواهینامه راننده اصالت دارد یا خیر.

کد خبر 749670

دیگر خبرها

  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»