Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تعاون روستایی بردسکن گفت:طلب افرادی که زعفران خود را به سازمان تعاون روستایی تحویل داده‌اند بلافاصله پس از آزمایش به آن‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «عدم پرداخت زعفران تحویلی توسط سازمان تعاون روستایی» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تعاون روستایی بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بردسکن اظهار کرد: ۸۰۰ کیلوگرم زعفران طرح حمایتی دولت از زعفران‌کاران بردسکن خریداری شده است.

آزاده مختاری افزود: طرح حمایتی دولت از زعفران‌کاران بردسکن با هدف کمک به قشر کشاورز توسط دولت درسال جاری اجرایی شد که تاکنون طلب افرادی که زعفران خود را تحویل داده‌اند، پس از آزمایش و بهره‌برداری لازم به آن‌ها پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بردسکن چهاردهمین مرکز خرید زعفران در خراسان رضوی است که فعالیت خود را از ۲۳ آبان آغاز و در پایان آذر کار خرید را به پایان رسانده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی بردسکن با بیان اینکه با  موافقت مسؤولان خراسان رضوی، این شهرستان برای اولین‌بار مرکز خرید زعفران را داشته است، افزود: کار خرید زعفران در ۴ نوع پوشال معمولی، پوشال مرغوب، شبه نگین و نگین با حضور خبره محلی زعفران، نمایندگانی از جهاد کشاورزی و تعاون روستایی انجام شده است.

مختاری گفت: زعفران خریداری شده در قالب دو بسته ۵ گرمی به‌عنوان نمونه به آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی مخصوص زعفران در مشهد ارسال و پس از ‌کسب نتیجه مبلغ آن از طریق شماره حساب گرفته شده به حساب افراد واریز می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ تعیین شده از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که براساس نمونه‌های آزمایش شده مبلغ آن مشخص  و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: زعفران کاران بردسکن زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد