Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال رسمی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان شد.

دکتر سورنا ستاری صبح امروز سه شنبه دهم دیماه پس از استقبال دکتر فدائی استاندار کرمان راهی رفسنجان خواهد شد و به اتفاق استاندار و مسئولان محلی از شرکت های شهرک صنعتی از جمله کیاسم کارمانیا، برافزاکشاورز پارس و پرشین بنیان آریا بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید دکتر ستاری از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رفسنجان و امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری مشترک دانشگاه و مجتمع مس سرچشمه از برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به شهرستان رفسنجان است.

بازدید از فاز دوم مرکز ملی پرورش و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی در پردیس افضلی پور دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بازدید از کارخانه نوآوری کرمان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی "تگ کرمان، شرکت در جلسه کار گروه علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان و بازدید از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازشناختی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیگر برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کرمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون علمی و فناوری رییس جمهور استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی