Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با اشاره به دلایل و زمینه های مختلف فتنه ۸۸ گفت: بی بصیرتی و توهم از مهم ترین عوامل ایجاد فتنه 88 بود.

به گزارش  ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع تکاوران پایگاه آموزش تفنگداران نیروی دریایی منجیل، ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی و روز بصیرت به تشریح عوامل و دلایل ایجاد فتنه 88 پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اعلام پیروزی زودهنگام ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها بر اساس اطلاعات غلط واصله از نمایندگان آن ستاد در شعب اخذ رای در حالی که هنوز رای گیری ادامه داشت، اولین اقدام فتنه انگیز در بین مردم بود.

وی افزود: در ادامه پس از این که مشخص شد تحلیل های متوهمانه و پیش بینی های آن ستاد مبنی بر پیروزی در انتخابات غلط از آب درآمده، بدون توجه به ساز و کار قانونی در خصوص اعتراض به نتیجه انتخابات، سعی در تحریک طرفداران خود کردند که نتیجه آن آشوب های خیابانی و تخریب اموال عمومی و همچنین توهین به مقدسات و ولایت فقیه شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در ادامه ضمن بررسی نقش داهیانه مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه گفت: بزرگترین خیانت فتنه گران این بود که طمع دشمنان را برای دست اندازی به منافع ملی کشور مان تحریک کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان گیلان در کنار مردم انقلابی کشور و حتی زودتر از سایرین (در هشتم دی ماه 88) به صورت خودخوش، با بصیرت و هوشیاری به خیابان ها آمدند و بساط این فتنه را جمع کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن می داند بزرگترین مانع نفوذ استکبار جهانی در جمهوری اسلامی ایران حضور مقتدرانه نیروهای مسلح است و از هر حربه ای برای آسیب زدن به آن استفاده می کند، گرچه بحمداله با هوشیاری و بصیرت کارکنان شریف نیروهای مسلح در این مسیر ناکام  مانده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان گفت: ملت ایران با تکیه بر ارتش و نیروهای مسلح دست طمع و تجاوز امریکا و دیگر سلطه طلبان جهان را از کشور کوتاه کرده و این دلیل اصلی جنگ نرم و فضاسازی منفی دشمن و در راس آن آمریکا علیه ارتش متدین، پر افتخار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 9 دي ارتش جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد