Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:32:33 GMT

۷ کشته و ۱۸ مجروح در واژگونی اتوبوس در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۱۲۶۰

۷ کشته و ۱۸ مجروح در واژگونی اتوبوس در زنجان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در پی واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان- تبریز ۷ نفر کشته و ۱۸ نفرمجروح شدند.

به گزارش مشرق، اصغر جعفری روحی امروز اظهار کرد: در پی وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۵ اتوبان زنجان- تبریز در ساعت ۵ و ۵ دقیقه بامداد امروز نیروهای اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تکذیب برخورد زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در محور اراک هنگام وقوع تصادف چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه کدهای اعزامی اورژانس به این حادثه ۵ دستگاه شامل کد «خیام و اتوبوس آمبولانس سهند، اسفناج، درلیک، چیر» بود، تصریح کرد: تا این لحظه از این حادثه ۷ فوتی و ۱۸ مصدوم گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه خودروی واژگون شده روی سقف است، اضافه کرد: امکان تغییر تعداد مصدومین و فوتی وجود دارد و گزارش‌های تکمیلی پس از پایان امدادرسانی ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین اخبار حوادث اصغر جعفری اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره