Web Analytics Made Easy - Statcounter

موانع تولید در شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «سرنوشت پالایشگاه پیروزی شاهرود چه شد؟» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سوژه آمده است: «پالایشگاه شاهرود بعد از آتش‌سوزی و ناتوانی در جبران خسارات با ۷۰۰ نیروی کار به تعطیلی کشیده شد. این پالایشگاه قرار بود با تکمیل فازها به یکی از پروژه‌های مهم استان سمنان بدل شود. لطفاً پیگیری کنید تا این مجموعه دوباره شروع به کار کند تا هم نفتی که روی دست کشور بدون خریدار مانده، پالایش شود و هم مردم منطقه شاغل شوند»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

در همین راستا، امروز در نشستی، موانع تولید در شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حشمت‌الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در این نشست گفت: تصمیمات لازم در راستای رفع موانع تولید در این شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در فرمانداری شاهرود اتخاذ خواهد شد.

وارسته، مدیرعامل شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود هم گفت: تولیدات این مجموعه در قالب تولید گاز آل. پی.جی، نفت سفید و گازوئیل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، ۱۵ هزار بشکه تولیدات شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود بوده و با تأمین نقدینگی و انجام اقدامات لازم، آمادگی داریم تا تولیدات خود را تا خرداد سال آینده به ۵۰ هزار بشکه برسانیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود اضافه کرد: روزانه یک هزار و 800 تن توسط ۹۰ تریلی تولیدات روزانه این شرکت را به مقصد بازار هدف افغانستان ارسال می‌شود.

وارسته افزود: درخواست داریم تا مجوز انبار اختصاصی با توجه به حجم زیاد تردد تریلر به این شرکت برای انجام تشریفات گمرکی صادرات داده شود.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص زمین، تأمین آب، صدور مجوز انشعاب گاز به‌صورت دائم، تأمین برق، استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره بند ۱۸ برنامه رونق تولید و ... ازجمله درخواست‌های این شرکت است.

انتهای پیام/2249/ک/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت تولید سمنان پالایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

وی افزود: ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه‌اندازی کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و… به شرکت آب و فاضلاب از سراسر چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص، ادامه داد: کلیه درخواست‌ها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع‌آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود.

کریمی عنوان کرد: در کمیسیون انشعابات خاص (غیر خانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست‌های متقاضیان موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارائه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان فراهم نماید.

کریمی بیان کرد: تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست‌های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

کد خبر 6097786

دیگر خبرها

  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی