Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های حزب‌الله اعلام کرد، امروز (سه شنبه) پیکر شهدای این گردان‌ها را در بغداد نزدیکی منطقه الخضرا با حضور مردم تشییع می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد، امروز (سه شنبه) پیکر شهدای حملات آمریکا به شهرستان القائم در مرزهای عراق و سوریه را در بغداد نزدیکی منطقه به شدت محافظت شده الخضرا (سبز)؛ جایی که مقر سفارت آمریکا قرار دارد، با حضور مردم تشییع می‌کند؛ اقدامی که به نوعی نمایش قدرت این گروه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان‌های حزب‌الله عراق افزود: راهکارهای ممکن و در دسترس برای پاسخگویی به حملات هوایی آمریکا را بررسی می‌کند. این گروه برای پاسخگویی منتظر دستور فرماندهان است.

این در حالی است که پارلمان عراق در برگزاری جلسه‌ای برای این بمباران ناکام ماند.

اعضای فراکسیون‌های شیعه نزدیک به حشد شعبی درصدد جمع‌آوری امضا برای بررسی درخواست اخراج نیروهای آمریکایی از عراق در جلسه پارلمان بودند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا پارلمان نتوانست در این باره تشکیل جلسه دهد.

همچنین سازمان حشد شعبی عراق در پیامی از اهالی شهرستان القائم به دلیل پشتیبانی و کمک در جریان حملات اخیر آمریکا قدردانی کرد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم القائم به دلیل کمک‌شان به نجات زخمی‌ها و خارج کردن شهدا از پایگاه‌های حشد که در معرض حملات آمریکا قرار گرفت، قدردانی می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است، مردم القائم پس از کمک به عملیات نجات، برای اهدای خود به زخمی‌ها به بیمارستان‌ها رفتند و علاوه بر آن برای ممانعت از نفوذ تروریست‌ها، کمبود نیرو را در پاسگاه‌های مرزی جبران کردند.

آمریکا در آخرین اقدام خصمانه خود پایگاه‌های نیروهای حشد شعبی عراق در شهرستان القائم در استان الانبار را هدف قرار داد که این تجاوز آمریکا ۲۵ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز