Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۲ زوج جوان یاسوجی در قالب طرح ملی «هم‌سایه» زندگی مشترک خود را از کنار مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام آغاز کردند. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، 22 زوج جوان یاسوجی در قالب طرح ملی «هم‌سایه» زندگی مشترک خود را از کنار مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج‌ها که تاکنون هیچ گونه تشرفی به حرم منور امام رضا علیه‌السلام نداشته‌اند، ضمن زیارت حرم مطهر رضوی، در دوره‌های مختلف سبک زندگی رضوی شرکت می‌کنند تا با تاسی از سیره عملی ثامن‌الحجج علیه‌السلام زندگی پایداری را تجربه کنند.

در طرح هم‌سایه آستان قدس رضوی، زوج‌های جوان پس از حضور در کارگاه‌های آموزشی و مهارتی سبک زندگی اسلامی، برای شرکت در اردوی سه روزه مشهد مقدس دعوت می‌گردند.

افتتاحیه بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی در حرم رضوی برگزار می‌شودروایت تسنیم از لحظات ناب تشرف 5000 زیارت‌اولی به حرم رضوی / چهره‌هایی خندان که نشان از دلی تنگ داردمجلس ترحیم آیت الله سیدمهدی موسوی خلخالی در حرم رضوی برگزار شد

زائران تشرف یافته به مشهد مقدس نیز، ضمن اسکان در زائر شهر رضوی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی که به منظور پایداری زندگی مشترک برگزار می‌گردد بهره‌مند خواهند شد.

برپایی دوره‌های مهارت‌های سازگاری، اهمیت توجه زوجین به مسائل اخلاق اسلامی و عاطفی و شاخصه‌های زندگی به سبک رضوی، از دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره‌‌ها است.

امکان استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه نیز خدمتی است که پس از حضور زوجین در دوره‌های همسرداری فراهم می‌گردد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث