Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از زهرا برزگر که موفق شده در عرض ۱۱۰ روز حافظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه شود تجلیل به عمل آورد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان امروز 10 دی‌ماه از زهرا برزگر که موفق شده در عرض ۱۱۰ روز حافظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه شود تجلیل به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا برزگر، هدف از حفظ کل قرآن را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم بر شمرد و گفت: در طول حفظ قرآن کریم هر روز به مدت ۸ ساعت تمرین و مرور می‌کردم.

وی با اعلام اینکه ادارات اوقاف، آموزش و پرورش بخش خواجه و استاد عزیزم یحیی راثی بنده را در رسیدن به هدف ارزشمندم کمک و راهنمایی کردند اظهار کرد: خانواده من در حفظ کلام الهی سنگ تمام گذاشتند و من را از هر نظر یاری کردند.

این حافظ کل قرآن با اعلام اینکه جامعه آرمانی جامعه‌ای است که همه عامل به قرآن باشند تصریح کرد: اگر عمل به قرآن فراگیر شود جامعه ای شاداب و رو به رشد خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با تقدیر از کار ارزشمند این حافظ کل قرآن گفت: حافظان جوان جزء الگوهای یک جامعه اسلامی هستند و باید در کنار عمل به فرامین کلام وحی در درس و تحصیل هم موفق باشند.

وی افزود: نقش والدین نیز در تربیت فرزندان تاثیر گذار است و با محیا کردن فضای خانواده می توانند کمک بزرگی در این راه انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی حافظ کل قرآن اوقاف آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد