Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری صبح امروز خود ضمن تبریک ولادت پیامبر رحمت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی به ویژه ایرانیان مسیحی و همچنین تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و گرامیداشت سالروز نهم دیماه گفت: به نوبه خودم درگذشت دو کولبر کردستانی را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم این حادثه آخرین حادثه برای کسانی باشد که برای دریافت روزی سخت‌ترین کار را انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: البته به قاچاقچیان می‌گویم اگر دیروز سرمای زمستان جسم نحیف فرهاد و آزاد را در خود گرفت؛ گرمای عدالت جسم و جان فربه قاچاقچیان را در برخواهد گرفت. بار‌ها اعلام کردیم مشکل قاچاق مرزنشینان و کولبران نیستند بلکه نحوه تخصیص ارز و مشکلات گمرکات تولید ما را فلج کرده‌اند و دولت باید وظیفه خود را در این حوزه انجام دهد. به کلیه همکارانم اعلام می‌کنم سیاست قوه قضاییه در این حوزه بازدارنده است و همکاران احکامی را صادر کنند که برای قاچاقچیان هزینه سنگین داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و خدمت بی‌منت برای مردم ایران شعار و راهکار اصلی قوه قضائیه است و اقدامات تبلیغاتی نیست و کار برمبنای باور و اعتقاد است. بیشتر بخوانید: ردپای شبکه قاچاق دارو به عراق و افغانستان در پرونده شبنم نعمت‌زاده اسماعیلی با بیان اینکه بازدید رییس قوه قضائیه از حوزه قضایی پیشوا این ایام را داشتیم که آلودگی هوا و تعطیلی پنجشنبه‌ها و تبلیغات ضدانقلاب و آفتاب گرفتگی هیچ کدام مانعی برای خدمت‌رسانی به مردم نشد، گفت: این سیاست و برنامه، برنامه مستمر قوه قضاییه است و این پنجشنبه رییس قوه قضائیه سفری به استان البرز خواهند داشت تا با حضور و بررسی مشکلات قضایی برای راه حل مشکلات استان قدمی برداریم. این جمعه نیز کلیه مسئولان قضایی فراخوان شده‌اند تا با اتخاذ تدابیری برای رسیدگی به پرونده‌های معوق در پایان سال کار جهادی صورت بگیرد. به همین جهت هم در مقدمه نشست جمعه ریاست قوه قضائیه دستورالعملی را صادر فرموده‌اند و این دستورالعمل به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: در نه ماهه اول امسال با دستور صادره از سوی ریاست قوه قضائیه با توسعه دیدار‌های مردمی، ٨٣ هزار ملاقات مردمی انجام شد و مردم چهره به چهره مشکلات خود را با مدیران قوه قضائیه مطرح کردند. همچنین من در صحبتی که دو شب قبل داشتم اشاره کردم که واحد‌های نظارتی آنطور که باید وظایف خود را انجام نمی‌هند، اما بیشترین کشف جرم توسط نهاد‌های نظارتی برون سازمانی است؛ البته این وظیفه مانع نشده که ما به عملکرد خودمان نظارت نداشته باشیم.

سخنگوی قوه قضائه تاکید کرد: بر همین اساس اهتمام جدی بر نظارت درون سازمانی داریم و به نوعی خودانتقادی می‌کنیم. رییس قوه قضائیه در دیدار با قضات خیلی شفاف برخی ایرادات درونی را به همکاران ما گوشزد کردند. روز گذشته در همین راستا عملکرد سازمان اسناد و املاک مورد بررسی قرار گرفت که براساس آماری بود که در این نه ماه ٢٧ هزار و ٨١٨ بازرسی از این سازمان انجام گرفته است. قوه قضاییه با فساد در داخل دستگاه و چه خارج از این دستگاه هیچ تعارفی ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین اطلاعات از دادگاه‌های مفاسد اقتصادی گفت: دادگاه مفاسد اقتصادی جزو الویت‌های ما است و برخی اتفاقات اخیر بر تلاش همکاران ما سایه افکند. به زودی بر تعداد شعب رسیدگی به مفاسد اقتصادی افزوده خواهد شد.

وی افزود: در دو هفته گذشته آرای خوبی صادر شد من جمله رای دادگاه خانم شبنم نعمت‌زاده و احمدرضا لشکری‌پور که خانم نعمت‌زاده و آقای لشکری پور هرکدام به تحمل ٢٠ سال حبس تعزیری و ٧۴ ضربه شلاق و محرومیت دائم از خدمات دولتی و خانم نعمت‌زاده به رد مال به مبلغ ۴۵ میلیارد دلار محکوم شد. علاوه شرکت رسا دارو به عنوان شخص حقیقی به رد مال به مبلغ ٣ هزار و ٧٠٠ میلیارد و ٢٩۶ ملیون و ٧۵۶ هزار و ١٩٨ ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

ادامه دارد... منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000ptn خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 غلامحسین اسماعیلی قوه قضائیه شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد

سرهنگ نایب زاده گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بستان آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری در محل عوارضی بستان آباد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بستان آباد افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

نایب زاده با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند