Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آئین سپاس از کادر پرستاری برگزیده دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ظهر سه شنبه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

در این مراسم که هدایت الله جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی و داود محمدی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از پرستاران و پزشکان حضور داشتند از پرستاران نمونه استان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهار کرد: کسی که لباس پرستاری را بر تن کرده در واقع وارد شغل مقدسی می‌شود که خدماتش همانند یک مادر دلسوز است.

وی افزود: گاهی نقش پرستاران از مادر هم مهمتر است و امروزه در همه دنیا به پرستاران با یک نگاه تکریمانه نگاه می‌کنند.

حق پرستاران ادا نشده است

جمالی پور بیان کرد: از آنجا که شرایط اقتصادی کشور خوب نیست لذا شأن برخی مشاغل مانند پرستاری بخوبی ادا نمی‌شود که از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: رهبر انقلاب و رئیس جمهور بر اهمیت این شغل بارها تاکید داشته‌اند و اگر به دلیل مشکلات اقتصادی این زحمات جبران نمی‌شود به معنای قدرنشناسی نیست.

وی بیان کرد: ما ۴۰ سال است به خاطر موقعیت استکبارستیزی نظام زیر فشار هستیم و در تحریم قرار داریم و سخت‌ترین شرایط اقتصادی را شاهدیم اما به لطف خداوند و ایستادگی ملت از این شرایط عبور خواهیم کرد.

استاندار قزوین از رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مدیری جوان و پیگیر یاد کرد و گفت: با پیگیری این مدیر اخلاق مدار امیدواریم روزهای خوبی را داشته باشید و از چالش‌ها عبور کنید و اصلاح ساختارها بدرستی انجام شود.

حاشیه‌ها وقت مدیران را می‌گیرد

جمالی پور افزود: متأسفانه در کشور و استان قزوین حواشی سیاسی زیاد است و حواشی گریبان مدیران را گرفته و پدر کشور را درآورده و مردم را منزجر کرده است.

وی بیان کرد: مردم از شعارهای مرگ بر هم گفتن، از حواشی و سیاسی کاری خسته شده‌اند و باید از توطئه علیه هم و از تهمت زدن به همدیگر دوری کنیم زیرا این کار فرصت بیشمار خدمت را از ما گرفته است.

جمالی پور اظهارداشت: وقتی برای منافع گروهی و هوای نفس حتی نمایندگان را دچار آشفتگی و راندن به حاشیه می‌کنیم بدون تردید به بی اعتمادی مردم و افزایش هزینه‌های مدیریت کشور دامن زده‌ایم.

استاندار قزوین یاداورشد: با بد اخلاقی هم سرمایه اجتماعی را دچار چالش کرده‌ایم و هم به باورهای مردم آسیب زده‌ایم.

وی افزود: باورهای مردم به مدیریت انقدر تغییر کرده که فکر می‌کنند همه مدیران مفسد هستند اما شهادت می‌دهم بخش اعظمی از مدیران سالم و متعهد و خدمتگزارند اما آنقدر در فضای مجازی غیر اخلاقی رفتار کردیم که همه مدیران فاسد دیده می‌شوند.

استاندار قزوین یادآورشد: اعتماد متقابل می‌تواند سرمایه اجتماعی را بیشتر کند لذا باید در رفتارهایمان تجدید نظر کنیم و برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی نگذاریم اعتماد عمومی آسیب ببیند.

در این مراسم از ۵۰ نفر پرستار نمونه تجلیل شد.

همچنین از دو پرستار و یک کادر اورژانس نمونه کشوری شامل خانم لیلا لشگری از بیمارستان شفای تاکستان و امیر اولاد حیات از اورژانس استان و داود مصطفوی هم به عنوان کادر برتر اورژانس کشور تجلیل شد.

کد خبر 4812291

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شیراز شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان مشهد استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی