Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- آمار منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران مشخص کرد که ۶ بانک در میان ۵۰ شرکت فعال تر بورس در دوره سه ماه سوم سال ۹۸ وجود دارد.

 بر اساس اطلاعات منتشر شده ۵۰ شرکت فعال تر بورس برای سه ماه سوم سال ۹۸ بر اساس «نقدشوندگی، میزان داد و ستد سهام و ...» اعلام شدند. بر اساس این گزارش ۶ بانک «ملت، تجارت، پاسارگاد، صادرات، اقتصادنوین و پارسیان» در فهرست ۵۰ شرکت فعال تر بازار سهام قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات این فهرست منتشر شده حاکی از آن است که در میان ۵۰ شرکت برتر بورس، بانک ملت جایگاه چهارم، بانک تجارت در جایگاه بیست و یکم، بانک پاسارگاد در جایگاه بیست و یکم، بانک صادرات در جایگاه بیست و چهارم، بانک اقتصادنوین در جایگاه بیست و پنجم و بانک پارسیان در جایگاه چهل و یکم را به دست آورده اند.

 لازم به ذکر است : بورس تهران طبق دوره های سه ماهه اقدام به انتشار ۵۰ شرکت فعال تر بر اساس نقدشوندگی و میزان داد و ستد سهام (تعداد و ارزش سهام دادوستد شده)، تناوب داد و ستد سهام (تعداد روزهای دادوستد شده و دفعات دادوستد شده) و معیار تاثیرگذاری شرکت بر بازار (میانگین تعداد سهام منتشر شده و میانگین ارزش جاری سهام شرکت در دوره بررسی) می کند که در تازه ترین این لیست بانک ها نیز سهم قابل توجه ای را به خودشان اختصاص داده اند.

فهرست ۵۰ شرکت فعال تر بورس

 ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این ماهنامه در تلاش است با نگاهی و رویکردی ژرف‌نگرانه به اخبار، رویدادها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان گلستان پرداخته و محمل و جایگاهی برای معرفی آنان و نقد و تحلیل و بررسی آثارشان باشد. نگاه و رویکردی که شوربختانه در بسیاری از استانهای کشور و از جمله در استان گلستان نیز دیده می‌شود که صرفا  و بیشتر به بازتاب اخبار و رویدادهای سیاسی و با مرتبط به مسایل سیاسی می‌پردازند. اما در میان، اندک نشریات و رسانه‌های مکتوب هستند که می‌کوشند نقد و بررسی بومی از شخصیت‌ها و دستاوردهای بومی داشته باشند.

در تازه ترین شماره ماهنامه جرجان می خوانیم:

روی جلد: معرفی و خوانش زندگی و  آثار ایرج تنظیفی، بنیانگذار مجسمه‌سازی مدرن با فلز مس در ایران که در بهمن ماه سال گذشته بدرود حیات گفت.

هم‌چنین، مدیرمسوول در سرمقاله این شماره‌ی نشریه تحت نامِ «جهان خانگی و جهان اجتماعی» به این نکته می‌پردازد که ایرانیان در سال‌های گذشته خواسته یا ناخواسته دوگانه‌ای را ساخته‌اند که رفتارهای درون خانه و خانواده با رفتارهای بیرون از خانه‌ی آن‌ها، تفاوت‌های بعضا چشمگیری دارد.

در صفحه خبر پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و پیام استاندار گلستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، منتشر شده است.

در صفحه نقد و نظر اما، یادداشت‌هایی با عنوان «شعار سال» منشور جهت‌دهی مسوولان به اولویت‌های کشور به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده و مبانی و وجوه حقوق شهروندی به قلم تهمینه صفرخانی را می‌خوانیم.

در دوصفحه‌ی «مشاهیر» این نشریه به معرفی هنرمند جهانی اهل گرگان استاد حجت‌الله شکیبا پرداخته است؛ یک معرفی پر و پیمان و خواندنی.

در صفحه‌ی ادبیات ماهنامه جرجان، سخنرانی دکتر مجتبی طالبی تحت عنوان لزوم تولید آثار ادبی ‌و هنری از اندیشه‌های شیخ اشراق منتشر شده است.

هم‌چنین در صفحه‌ی گردشگری، به قلم زهرا بهرامی خبرنگار باسابقه‌ی استان گلستان یادداشتی منتشر شده است با نام: ضرورت توسعه بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان گلستان

و در صفحه آخر نیز اشعار چند تن از شاعران استان گلستان که در انجمن شعر گرگان عضویت و شعرخوانی دارند، منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری