Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سیاهکلی مرادی معاون امداد، بهداشت و درمان سپاه استان در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع درمانگاهی در حال حاضر در کنار مرکز درمانی پاکروان در خیابان نواب در حال ساخت است و پیش بینی می‌شود که این مجتمع سوم خرداد سال آینده تجهیز و راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاهکلی مرادی افزود: ساختمان این مجتمع در ۴ هزار متر مربع زیربنا و ۵ طبقه (زیرزمین، همکف و سه طبقه) ساخته شده است و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او اضافه کرد: برای احداث این ساختمان ۹ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تجهیز آن هم به ۱۳ تا ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون امداد، بهداشت و درمان سپاه استان گفت: در این مجتمع همه خدمات قبل از بستری به بیماران داده می‌شود.

سیاهکلی مرادی افزود:این مجتمع درمانگاهی شامل دندان پزشکی، فیزیوترابی، رادیولوژی، داروخانه، اورژانس، کلینیک‌های تخصصی، آزمایشگاه و سنوگرافی است.

به گفته او، همه خدمات با تعرفه دولتی یعنی نصف تعرفه خصوصی ارائه می‌شود.

معاون امداد، بهداشت و درمان سپاه استان گفت: اگر اعتبار لازم تامین شود در این مجتمع سی تی اسکن و ام آر آی هم خواهیم داشت.

سیاهکلی افزود:پیش بینی شده است این مجتمع تا ۵۰ سال آینده امکان خدمات دهی به بیماران را داشته باشد.

او اضافه کرد: در چشم اندازآینده در نظر داریم تا بیمارستانی هم برای بستری بیماران احداث کنیم.

معاون امداد، بهداشت و درمان سپاه استان در ادامه گفت: در ۹ ماه امسال ۳۱۸ هزار و ۳۷۷ نفر به مراکز درمانی پاکروان و امام خمینی مراجعه کرده اند.

سیاهکلی مرادی افزود: همچنین در این مدت در این دو مرکز ۲ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال به مراجعه کنندگان در بخش‌های مختلف تخفیف داده شده است.

او اضافه کرد: با نظر سنجی‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد از مراجعه کنندگان از خدمات داده شده راضی بودند.

معاون امداد، بهداشت و درمان سپاه استان گفت: در حال حاضر در این دو مرکز درمانی بیش از ۲۰۰ نفر به عنوان پزشک عمومی و متخصص و کادر پرستاری مشغول به فعالیتند.

سیاهکلی مرادی افزود: همچنین در ۹ ماه امسال ۴۶ نفر در قالب ارد‌های جهادی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گفته او، در این مدت به این مناطق بسته‌های شیر خشک، لوازم بهداشتی، مواد شوینده و لوازم دارویی ارسال شد.

معاون امداد، بهداشت و درمان سپاه استان گفت: همچنین ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر سم پاشی در واحد‌های مسکونی و مدارس استان گلستان انجام شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی گفت: این شرکت با تأمین یوتیلیتی موردنیاز طرح‌های پتروشیمی‌ هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی و تولید این سه مجتمع پتروشیمی منطقه عسلویه داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت دماوند انرژی، غلامرضا یعقوب‌زاده از ارائه خدمات یوتیلیتی به سه پتروشیمی تازه‌احداث در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و بیان کرد: شرکت دماوند انرژی که وظیفه تأمین یوتیلیتی مجتمع‌های صنعتی فاز دوم پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به‌ عهده دارد، هم‌اکنون به ۱۷ شرکت خدمات می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه به‌تازگی پتروشیمی‌های هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد وارد فاز بهره‌برداری شده‌اند، دماوند انرژی توانسته است با تأمین یوتیلیتی موردنیاز آن‌ها براساس دستورعمل‌های ابلاغی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی آن‌ها ایفا کند.

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی با اشاره به تنوع تولید و تأمین یوتیلیتی در شرکت دماوند یادآور شد: هم‌اکنون فاز یک شرکت با تولید برق، بخار، آب، اکسیژن و دیگر گازهای صنعتی، خوراک را با شبکه گسترده خطوط آفسایت به مجتمع‌های پتروشیمی منتقل می‌کند و فاز دوم این شرکت نیز برای تأمین نیاز مجتمع‌های در دست احداث، در مرحله اجراست.

یعقوب‌زاده با اشاره به نقش مهم دماوند در توسعه و تولید پایدار فاز دوم پتروشیمی‌های منطقه پارس افزود: توانسته‌ایم با همه محدودیت‌های پروژه‌ای، کمبودها و تأخیر در تحویل پروژه‌ها، با توان کامل نیاز همه شرکت‌های متقاضی سرویس‌های جانبی را برآورده کنیم که این مسئله بی‌سابقه بوده است.

وی یادآور شد: تولید پایدار در دماوند با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه همکارانم انجام شده است تا با تأمین به‌موقع خوراک مجتمع‌ها، به تولید پایدار و سودآوری دیگر پتروشیمی‌ها کمک شایانی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز