Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از نام نویسی بیش از یک هزار نفر از این شهرستان در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بیش از یک هزار نفر از شهرستان نمونه قرآنی آران و بیدگل در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال شرکت کرده اند که از این لحاظ در مجموع پس از نجف آباد و کاشان رتبه سوم شهرستان های استان و به نسبت جمعیت، رتبه نخست استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان آران و بیدگل افزود: در گروه حفظ قرآن کریم شامل ۱۰ رشته ۵۲۵ نفر، گروه معارف اهل بیت (ع) در دو رشته ۹۵ نفر، گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ۶۵نفر، گروه آموزش های الکترونیکی در دو رشته تاکنون بیش از ۳۰۰نفر داوطلب ثبت نام کرده اند.

 

ضابطی با بیان اینکه این آزمون در سه بخش کتبی، الکترونیک و شفاهی برگزار می‌شود، گفت: آزمون‌های الکترونیک ۲۵و ۲۶ دی‌ و آزمون کتبی ۱۱ بهمن‌ سال جاری همزمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در خصوص فرآیند ثبت نام در رشته‌های الکترونیک اظهار داشت: ثبت نام رشته های الکترونیک در رشته های سبک زندگی و سیره معصومین علیهم السلام و روخوانی قرآن کریم همچنان ادامه دارد و علاقه مندان تا ۱۵ دی ماه می توانند با مراجعه به سامانه https://www.quranedu.ir/ در این آزمون ها شرکت کنند.

 

ضابطی افزود: ایجاد انگیزه عمومی برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، سنجش و ارزیابی کمّی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، به روزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته های مختلف آموزش قرآن و عترت و شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان از جمله اهداف برگزاری این آزمون است.

 

آزمون قرآن و عترت در سال جاری در ۴ گروه امتحانی و ۱۶رشته شامل گروه «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» با دو رشته،گروه «مفاهیم و معارف اهل بیت(علیه السلام)» با دو رشته، گروه «آموزش های الکترونیکی» با دو رشته و « حفظ قرآن کریم» در ۹ رشته در این شهرستان برگزار خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی نهم دی اردبیل بزرگداشت حماسه 9 دی حماسه نهم دی ماه اصفهان هجدهمین آزمون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل وزارت ارشاد اصفهان قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان