Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@13:43:10 GMT

لباس شخصی ها حربه می زنند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۵۴۶۴

لباس شخصی ها حربه می زنند

فیلم «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد در بخش «نگاه نو» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «لباس شخصی» به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد است.

این فیلم که اثری تاریخی سیاسی است، به اتفاقات دهه شصت و فعالیت پیچیده حزب توده در ایران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، مهیار شاپوری، احمد لشینی، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، کیوان محمود نژاد، نجلا نظریان و ماه‌منیر بیطاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان لباس شخصی آمده است: بهترین حربه برای ضربه، دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن!

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، مدیر برنامه‌ریزی: بهمن حسینی، تدوین: مهدی سعدی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار اول کارگردان: مهدی سلیمانی،منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: معین باقری، بدلکار: کیوان رضایی دستیار تولید: افشین رئوفی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی، مشاور رسانه‌ای: مصطفی بیات.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر نگاه نو نگاه نو جشنواره فجر لباس شخصی جشنواره فیلم فجر 98 جشنواره فیلم فجر 38

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد