Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوا اکبری امروز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴۲ هزار معلول در استان تهران پرونده دارند که از این تعداد بیش از ۴۴ هزار معلول ذهنی هستند و به دلیل شرایط خاصی که دارند باید خدمات ویژه به آنان ارائه شود.

وی افزود: برای ارایه خدمات به آنان، هم اکنون پنج مرکز دندانپزشکی ویژه برای معلولان بهزیستی فعالیت می کند که از این تعداد دو مرکز در شهر تهران و سه مرکز در شهرستان های شمیرانات، اسلامشهر و رباط کریم فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد مرکز در شهرستان های استان تهران پاسخگوی نیازهای بهداشت دهان و دندان معلولان نیست و آنها برای تسهیل در آمد و شد نیازمند خدمات در محل زندگی هستند.

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان تهران یادآور شد: در حال حاضر تنها ۲۵۰ مددجوی بهزیستی یارانه خدمات دندانپزشکی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

اکبری با تاکید بر اینکه خدمات داندانپزشکی گران قیمت است گفت: مددجویان بهزیستی نمی توانند از پس هزینه های آن برآیند. از این رو نیازمند حمایت های مالی هستند.

وی  افزود: این اداره کل در ارائه خدمات وابسته به بودجه است و بیش از این نمی تواند خدماتی ارائه کند. در این زمینه، به دنبال جذب مشارکت های خیران و نیکوکاران هستیم.

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان تهران یادآور شد: خیران همواره حامی مددجویان بهزیستی هستند و در ارائه خدمات، این اداره کل را یاری می دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اسلامشهر بهزیستی شمیرانات شهر تهران معلولان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است