Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی قدوسی گفت: تا پایان سال ۹۸ تمامی معاملات پدیده در تابلو بورس قرار می‌گیرد و شرکت‌های توسعه و ابنیه گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در سازمان‌ بورس به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی کریمی‌قدوسی» امروز سه شنبه (۱۰ دی ماه ) در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت توسعه بین‌الملل صنعت گردشگری پدیده شاندیز، در جمع خبرنگاران، بیان کرد: علی‌رغم آمادگی کامل ما با توجه به اینکه کمتر از ۵۰ درصد سهامداران و تنها ۲۸ درصد اعضا حاضر بودند جلسه مجمع به زمانی دیگر موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز افزود: این امر به جهت به رسمیت نرسیدن تعداد اعضای حاضر و نیز در جهت احترام به حق و حقوق تمامی سهامداران صورت گرفت،  اما در نوبت بعدی رسیدن به این حد نصاب الزامی نیست و با هر تعداد حاضر در جلسه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در جلسه آینده با هر تعداد حاضر تصویب ترازنامه‌ها، تمامی مصوبه‌ها و تعیین تکلیف هیئت مدیره صورت خواهد گرفت؛ اظهار داشت: آخرین وضعیت پروژه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و غیره تدوین و بازنگری شده است.

 

کریمی قدوسی ادامه داد: پروژه‌های مختلف به‌ ویژه پروژه رامسر اجرایی خواهند شد و مشکلات جزئی موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها نیز در حال رفع شدن است.

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با اشاره به اقدامات قابل توجهی در ۳ ماهه اخیر در مجموعه پدیده شاندیز، بیان کرد: اگر همت مسئولان نبود زمان برگزاری مجمع به سال ۹۹ موکول می‌شد، که به یاری خدا، عنایات امام رضا(ع) و همراهی مسئولان مجموعه‌های مختلف این مجمع در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۸ برگزار گردید.

 

وی با بیان اینکه علی‌رغم به رسمیت نرسیدن اعضا، این قول را می‌دهیم که جلسه بعدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار شود؛ افزود: اولین اقدام صورت‌گرفته در پدیده طی این 90 روز در بحث تعیین تکلیف سهام جبرانی بود و مذاکرات جدی شبانه‌روزی را در این خصوص داشتیم، بالغ بر ۸۰ هزار نفر در سامانه سناب ثبت‌نام کردند و با همکاری مدیران سازمان‌های بورس و فرابورس به نتایج قابل قبولی رسیدیم.

 

کریمی قدوسی در ادامه اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود سامانه قفل شده و دچار مشکل است صحت ندارد و تنها در حال به‌روزشدن و سهام‌گردانی بوده و هیچ مشکلی ندارد.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۸ تمامی معاملات پدیده در تابلوی بورس قرار می‌گیرد، گفت: شرکت‌های توسعه و ابنیه گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در سازمان‌ بورس به ثبت رسیده و اطلاعات بورسی پدیده از طریق سایت: ww.bours.codarn.com قابل مشاهده است.

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در خصوص علت عدم حضور مدیران بانک‌ها در این مجمع، گفت: در مکاتباتی که با رئیس دفتر رئیس جمهور داشتیم اعلام شد که طبق ماده‌های ۱۶ و ۱۷ و اعلام سران قوا حضور مدیران بانک‌ها در مجمع ممنوع بوده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اصلاحات لازم را داشته باشیم و با جلب نظر روئسای قوای ۳ گانه شاهد حضور مدیران بانک‌ها در جلسات بعدی باشیم تا سهامداران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند و با همکاری مسئولان به‌گونه‌ای عمل خواهیم کرد که تمامی برنامه‌ها به‌ خوبی و بدون هیچگونه خلل و دغدغه‌ای اجرا شود.

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل نهم دی طرح ملی فهما بزرگداشت حماسه 9 دی علی کریمی قدوسی پدیده شاندیز سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟