Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی قدوسی گفت: یک هزار ۳۸ سند عادی و یا رسمی به نام شرکت‌های ابنیه، توسعه، تجارت الکترونیک، کیش و پشتیبانی و ... وجود دارد که تمامی این اسناد با همکاری سازمان ثبت املاک و اسناد یکپارچه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی کریمی‌قدوسی» امروز سه شنبه (10 دی ماه) در مجمع عمومی عادی شرکت توسعه بین‌الملل صنعت گردشگری پدیده شاندیز، بیان کرد: با توجه به قانون تجارت که باید ۵۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد سهامداران در مجمع حاضر باشند لذا به جهت به رسمیت نرسیدن تعداد اعضای حاضر و نیز به جهت احترام به حق و حقوق تمامی سهامداران جلسه مجمع در زمانی دیگری برگزار خواهد شد.

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با بیان اینکه قصد ما موکول شدن برگزاری مجمع به زمان دیگری نبوده است و نیست؛ افزود: علت آن عدم حد نصاب حاضران در مجمع فعلی طبق قانون تجارت بوده و ما وظیفه داریم در چهارچوب قانون تکالیف خود را انجام دهیم.

 

وی اظهار داشت: با حضور نمایندگان سازمان‌های بورس و فرابورس صورت وضعیت این جلسه را خواهیم داشت؛ صداقت ما در گفتار و رفتار ماست و اینگونه نبوده که مهندسی شده جهت جمع کردن سهامداران و عدم برگزاری مجمع کار کرده باشیم.

 

کریمی قدوسی عنوان کرد: اولین اقدام صورت‌گرفته در پدیده در بحث تعیین تکلیف سهام جبرانی بود و مذاکرات جدی شبانه‌روزی در این خصوص صورت گرفته است و بالغ بر ۸۰ هزار نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کردند که با همکاری مدیران سازمان‌های بورس و فرابورس به نتایج قابل قبولی رسیدیم.

 

وی در خصوص تخصیص سهام جبرانی، بیان کرد: این اقدام در راستای اجرای حکم دادگاه و احترام به حقوق سهامداران صورت گرفته است و ارزش افزوده ویژه‌ای برای آنان لحاظ گردید.

 

وی با بیان اینکه این اقدام اجرای حکم دستگاه قضایی نبوده است؛ گفت" به ‌واقع کار آسانی نبود، در اولین اقدام پس از رای دادگاه اجرایی کردن احکام صادره در راستای قرارگرفتن در اهداف اساسنامه بوده و بر این اساس سهام جبرانی براساس سهام توسعه و ابنیه ۳۳.۷۵۰ سهم، معادل ۷۷.۸ درصد سهام بوده است که به عنوان سهام جبرانی برای کسانی که از سال ۹۵ به قبل خرید سهام داشته‌اند لحاظ شد.

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیزادامه داد: بانک صادرات ایران در بحث مطالبات و موسسه ملل در بحث تسهیلات همکاری کردند، میزان بدهی‌ها ۲۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان بود و در این رابطه معادل ۴۰۰ میلیارد تومان هم بخشودگی صورت‌های مالی را داشتیم.

 

وی افزود: مجموع بدهی پس از بخشودگی‌ها ۲۱۳۰ میلیارد تومان بود و از این مبلغ ۱۴۲۸ میلیارد از محل سهام سهامدران قبلی تسویه شد و ۳۳ درصد هم از دیون بانکی و از محل شرکت ابنیه مبلغ ۵۵۵۸ میلیارد تومان پرداخت شد.

 

کریمی‌قدوسی با بیان ابنکه در ۶ ماهه نخست امسال مبلغ ۲۱۰۰ میلیارد تومان وجوه برگشت داده شده داشتیم؛ گفت: این وجه تا پایان شهریور ماه ۹۸ واگذار شد و در ۳ ماهه بعد از آن نیز به همین میزان سودآوری و ارزش افزوده را دارا بودیم.

 

وی اظهار داشت: تا پایان سال ۹۸ تمامی معامالات پدیده در تابلوی بورس قرار می‌گیرد و شرکت‌های توسعه و ابنیه گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در سازمان‌ بورس به ثبت رسیده و اطلاعات بورسی پدیده از طریق سایت: ww.bours.codarn.com قابل مشاهده است.

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز بیان کرد: در بحث املاک پدیده طبق بررسی‌های صورت گرفته، لیست املاک تمام کشور اخذ شده که حدود ۵۴۵ فقره سند از نوع عادی یا رسمی وجود دارد که به نام شرکت‌های ابنیه، توسعه، تجارت الکترونیک، کیش و پشتیبانی است.

 

وی افزود: در داخل مجموعه در شاندیز نیز بالغ بر ۵۴ هکتار زمین با ۱۹۳ سند وجود دارد؛ در نظر داریم تا تمامی این اسناد را با همکاری سازمان ثبت املاک و اسناد یکپارچه کرده و تمامی سندهای پلاک فرعی در در اسناد اصلی تجمیع و در گام بعد تفکیک و تک‌برگ کنیم.

 

کریمی قدوسی اظهار داشت: تعداد اسناد حومه شهر مشهد بالغ بر ۳۰۰ سند بوده و ۴۴ هکتار پروژه در این شهر وجود دارد و در خارج از پروژه هم به حفظ و نگهداری املاک و سرمایه‌ها توجه ویژه شده است.

 

وی ادامه داد: مجوز ساخت ۲۲ هتل نیز اخذ شده؛ همچنین  با پیشنهادات جدید ارزش این املاک و اسناد را افزون خواهیم کرد و باید بگوییم با همکاری دستگاه قضایی دیگر هیچ نوع سند بازداشتی‌ نداریم و همکاری شهرداری را هم در این خصوص داریم و پیگیر پروژه‌های رامسر، تنکابن، کیش، تهران و دیگر نقاط کشور با اسناد و پلاک ثبتی‌های مشخص آنان نیز هستیم.

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی فعالیت های مسجدی بزرگداشت حماسه 9 دی کانون های مساجد طرح ملی فهما تبیین حماسه 9 دی سهامداران پدیده شاندیز علی کریمی قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج و به شرکت‌های خصولتی و بانک‌های نیمه خصوصی منتقل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

ده درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است پنج درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان یا نخبگان آسیا به شمار می‌رفت که این معضل رفع شد.

 

تایید واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی ای‌اف‌سی

زارعی مسوول کمیته مجوز حرفه‌ای، از مهر تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و دیگر مشکل مالکیتی، این دو تیم را تهدید نخواهد کرد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیماری ۴۰ ساله این دو باشگاه درمان شد. امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند.

زارعی افزود:  اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد. خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم!

این جمله آخر زارعی نگران کننده است چراکه گفته می‌شد این موضوع آخرین مشکل کلان و اصلی در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای دو باشگاه بوده است اما حالا حرف از سایر مشکلات است.

طی چند هفته اخیر، زمزمه‌هایی مبنی بر بدهی جاری باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا در پرونده انتقال محمد محبی مطرح شده و هنوز پنجره استقلال به دلیل همین نقل و انتقال بسته است.

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد