Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی حفاری مکانیزه مترو اسلامشهر با تخصیص ردیف بودجه و تغییر پیمانکار آغاز به‌کار کرد. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، پس از کش و قوس‌های فراوان در تحقق وعده مسئولان در احداث مترو اسلامشهر، امروز عملیات اجرایی حفاری مکانیزه مترو اسلامشهر همزمان با میلاد حضرت زینب(س) با حضور سردار علیرضا فخاری معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگیخاتم‌الانبیا(ص)،استاندار، نمایندگان تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان اسلامشهر آغاز به‌کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مرسل‌پور فرماندار اسلامشهر در این مراسم با اشاره به طرح تغییر مجری مترو اسلامشهر از شهرداری تهران به قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: طرح تغییر مجری مترو اسلامشهر با مصوبه هیئت دولت و در زمان کوتاهی صورت گرفت که این بیانگر توجه دولت به اصلی‌ترین مطالبه مردم اسلامشهر است.

وی بیان کرد: براساس آمار به‌طور متوسط روزانه 100 هزار مسافرت از اسلامشهر به تهران و بالعکس جابه‌جا می‌شود که این حجم از جابه‌جایی مسافر نیاز مردم اسلامشهر را به مترو دوچندان می‌کند.

فرماندار اسلامشهر همچنین افزود: امیدوارم با تلاش و پیگیری‌های استاندار تهران برای تخصیص اعتبارات این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

تهران| آیا وعده مسئولان جهت راه‌اندازی مترو اسلامشهر تا سال آینده محقق می‌شود؟رئیس شورای شهر تهران بر اتصال مترو اسلامشهر به خط 3 مترو آزادگان تأکید کردتهران| اعتبار تخصیصی به مترو اسلامشهر کفاف تجهیز کارگاه مترو را هم نمی‌کند

گفتنی است احداث مترو اسلامشهر در سال 89 به تصویب شورای عالی ترافیک کشور رسیده بود که در سال 91 در قانون بودجه کشور قرار گرفت اما متأسفانه در سال‌های اخیر به واسطه موانع بسیار از تأمین منابع مالی گرفته تا موضوع تغییر مجری پروژه هیچ گام اجرایی در پیشبرد آن برداشته نشد که با پیگیری‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب هیئت‌ وزیران و تغییر مجری پروژه از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر صبح امروز عملیات اجرایی حفاری مکانیزه مترو اسلامشهر با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) آغاز شد.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴