Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان اخراجی‌ها نسبت به جنجالی که BBC‌ درباره حرف‌هایش در تلویزون درست کرده است واکنش نشان داد. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مسعود ده‌نمکی در برنامه جهان‌آرا درباره حاتمی‌کیا، آژانس شیشه‌ای و اعتراض و مطالبات مردمی گفت‌وگو کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این موضوع  BBC‌  بخشی از صحبت‌های او را تقطیع و در واقع دست به عملیات رسانه‌ای می‌زند که منجر به واکنش مسعود ده‌نمکی به این موضوع می‌شود.

«آبادان یازده 60» تحویل جشنواره فجر شددهمین جشنواره مردمی فیلم عمار فردا افتتاح می‌شود

ده‌نمکی در ابتدا در برنامه جهان‌آرا گفته بود که: اینکه حاتمی‌کیا در آژانس شیشه‌ای خطاب به رزمندگان سابق می‌گوید: "خیبری سوز داره، دود نداره" ، معنایی جز حمایت از نگاهی که رزمنده‌ها را ایزوله و خانه‌نشین می‌خواست ندارد. چرا نگفتند دود موتورهایی که می‌خواستند در رکاب حاج کاظم باشند، فریادی بود علیه اشرافیت و فریادی بود علیه مدیرانی که ابتدای انقلاب موتورسوار بودند و چندی بعد بنزسوار شدند؟ الگوی مدیریتی خیبری‌ها امثال باکری و همت بودند و نه دولتمردان فاسد آن زمان. دود موتورهای خیبری‌ و فریاد حاجی‌بخشی‌ها شنیده نشد تا 20 سال بعد گرفتار طغیان‌های حاشیه‌ای شویم و اوضاع آن قدر پیچیده شود که حتی وقتی در رسانه ملی از عدالت‌طلبی سخن می‌رود با شک و تردید بدان نگریسته شود. حاتمی‌کیا مانند استاد من است و با وجود دوستی صمیمی که با هم داریم می‌داند که «شلمچه» چه نگاهی نسبت به آژانس داشته است.

بعد از این موضوع شبکه BBC بخش‌هایی از صحبت‌های ده‌نمکی را به  صورت تقطیع شده منتشر کرد که در نهایت وی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در صفحه خود مطلبی را منتشر کرد. او در این‌باره نوشته است:

وقتی BBC و شبکه متعلق به سعودی‌ها و دنباله‌های داخلی‌شان مدافع شهدا می‌شوند و با تقطیع سخنان من هیاهو به راه می‌اندازند باید دید از کجا دردشان آمده و در بین سخنان دو ساعته من چه نکته‌ای اینقدر آتششان زده که دست به این جنحال زده‌اند؟

از خودم بپرسید نکته در همان جمله هجو پولبر‌ها و توله‌های داخلی لیبرال‌ها و آقازاده‌ها است که خود را عدالتخواه و مدافع کولبر‌ها جا می‌زنند. وگرنه استفاده از اسم مستعار در نگارش مطلب عرف بوده و کسی مطلبی را به هیچ شهیدی نسبت نداده و صرفاً موضوع استفاده از نام‌های مشابه نام دو سه دوست صمیمی‌ام بوده است که با اطلاع خانواده آنها صورت می‌پذیرفت و با آن کار افتخار هم می‌کردند. برخی از آنها حتی در دادگاه نشریه هم شرکت کردند تا از من حمایت کنند و تا آن شب برنامه تلوزیونی کسی نمی‌دانست این نام‌های مستعار متعلق به کیست.

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ابراهیم حاتمی کیا مسعود ده نمکی تلویزیون سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا مسعود ده نمکی تلویزیون سینما ابراهیم حاتمی کیا مسعود ده نمکی تلویزیون سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • دهقانی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۴.۸ برابر شد
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت