Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان آقا و خانم و سربازان نیروی انتظامی استان با حضور 90 شرکت کننده برگزار شد.

سرهنگ دوم مهدی رزازی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان آقا و خانم و سربازان نیروی انتظامی استان، امروز 11 دی‌ماه با حضور 90 شرکت کننده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات در شش رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء و حفظ 10 جزء قرآن کریم برپا شد که در هر رشته سه نفر به عنوان افراد برگزیده به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مسابقه کتبی درک مفاهیم و نکات تفسیری با 250 شرکت‌کننده فردا 12 دی‌ماه از ساعت 10 الی 12 به صورت  مجازی برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم رزازی در پایان با بیان اینکه به همه شرکت کنندگان این مسابقات بسته‌های فرهنگی به ارزش یک میلیون تومان تعلق خواهد گرفت، گفت: به یک‌هزار و 500 نفر از برگزیدگان کشوری نیز جوایز 2 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مسابقات قرآنی نیروی انتظامی ایکنا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی