Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:30:33 GMT

۱۴ سرباز و فرمانده نمونه خراسان جنوبی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۷۵۸۴

۱۴ سرباز و فرمانده نمونه خراسان جنوبی تجلیل شدند

در راستای دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) از ۱۲ سرباز نمونه نیروی انتظامی و دو فرمانده نمونه تجلیل شدند. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امسال دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با شعار« امنیت، مهارت و رونق تولید» در کشور برگزار شد که در خراسان جنوبی نیز این جشنواره امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با هدف تقویت نگرش مثبت و ارتقاء رفتاری فرماندهان، مسئولین و کارکنان نسبت به سربازان و ارتقاء نشاط و پویایی و هویت بخشی کارکنان وظیفه، ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان وظیفه برگزار شد 12 سرباز نمونه نیروی انتظامی که برتر شناخته شده‌اند تجلیل شدند.

امروز دو  فرمانده نمونه که در رابطه با سربازان مسئولیت دارند نیز تجلیل شدند. از جمله اهداف برگزاری جشنواره سرباز زمینه سازی برای بروز خلاقیت، افزایش نشاط و امید به آینده جوانان، شناسایی جوانان سرباز، مستعد و توانمند و برنامه ریزی مناسب برای سازماندهی و حمایت از آنان همچنین ایجاد انگیزه و ترغیب سایر کارکنان وظیفه به جدیت و تلاش بیشتر در انجام وظایف محوله از دیگر اهداف برگزاری جشنواره جوان سرباز عنوان شده است.

پیش بینی ثبت قیمت 1600 دلاری برای طلا در سال 2020برگزیدگان یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در آذربایجان شرقی معرفی شدندخوزستان|درخشش جوان خوزستانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) + عکسمعاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به شعار دوازدهمین جشنواره جوان سرباز گفت: تکریم، تجلیل، ارتقاء، نشاط و هویت بخشی به سربازان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

سرهنگ محمود پارسا فرد افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و ارتقاء علمی و معنوی سربازان از ابتدای سال  تاکنون 268 نفر از پرسنل وظیفه نیروی انتظامی خراسان جنوبی به دوره‌های مهارت آموزی اعزام شده و تاکنون طی 17 مرحله برگزاری دوره تربیت و تعالی استانی 729 نفر این دوره آموزشی را سپری کردند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال  2 هزار و 100 نفر سربازان به صورت چهره به چهره با روساء و فرماندهان ملاقات و مصاحبه دیداری داشتند به منظور تجلیل از نقش ارزنده آنان در این مهم و ارتقا و منزلت شأن آنها جشنواره‌ای تحت عنوان جوان سرباز برگزار می‌شود.

پارسا فر ادامه داد: جوانان باید پس از پایان خدمت سربازی به افراد متدین و انقلابی شجاع، امین، منضبط و توانمند در ابعاد دینی، ولایی و فرهنگی برای حضور فعال و نقش آفرین در اجتماع با بهره‌گیری از آموزش‌ها و تجارب فراگرفته در دوران خدمت مقدس سربازی خویش تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه جایگاه خطیر و تعیین کننده کارکنان وظیفه ناجا در برقراری نظم و امنیت داخلی و حفاظت از مرزهای میهن اسلامی جایگاهی خطیر است بیان کرد: ایام سربازی جوانان، فرصت مغتنمی برای کشور محسوب می‌شود تا جوانان میهن در راستای اهداف والای نظام به درستی و بر اساس ارزش‌ها تربیت و آموزش یابند و از توان و تخصص آنان در نیروی نظامی، انتظامی و سایر سازمان‌ها به صورت بهینه استفاده خدمتی به عمل آید.

پارسا فر افزود: در کشور اسلامی ایران جوانان به عنوان آینده کشور بوده و در واقع سرمایه‌های اصلی انقلاب و پشتوانه‌های محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و خدمت مقدس سربازی باید زمینه رشد و شکوفایی استعداد جوانان را فراهم آورد.

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند