Web Analytics Made Easy - Statcounter

شـورای هماهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی طی بیانیه‌ای از عموم مـردم جهت شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا ، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:حمد و سپاس ذات باریتعالی  را ، به پاس نعمت بی بدیل ولایت فقیه و ملت آگاه ،  همیشه در صحنه ، دشمن شناس ؛ مردم با بصیرت و ولایت مداری که علیرغم ، تمام تهدیدات  و تبلیغات سوء دشمنان اسلام ، با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به رهنمودهای حکیمانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» ، در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی  به صحنه آمدند و سروقامتانه با شرکت در تجمعات و راهپیمایی‌های سراسری بزرگداشت حماسۀ ماندگار نهم دی ، تجلی بخش شکوه بصیرت و وحدت  ملی در مقطع حساس کنونی شدند و برگ زرین دیگری بر صحیفۀ  افتخاراتِ مایه مباهات خود افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از این  همه شور و شعور  و احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف ایران اسلامی و خلق « شـکـوه مـانـدگار وحــدت و بـصـیـرت و عـزّت ملـی» در  تجمعات و راهپیمایی‌های ستودنی بزرگداشت حماسۀ جاودان و بی بدیل یوم الله  نهم دی  را ، ارج نهاده و از تمامی مسئولین ، دست اندکاران و خادمان           با اخلاص عرصۀ برگزاری مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی ، تقدیر و تشکر به عمل ‌آورده  ؛ و خاضعانه و خاشعانه مراتب تقدیر و سپاس بیکران خود را به پاس حضور باشکوه ملت شجاع ، ولایتمدار و استکبارستیز ایران سرافراز در مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد حماسۀ ۹ دی اعلام می‌نماید.

به درستی که ملت بزرگ و سرافراز  ایران وفاداری خود به نظام اسلامی  و حمایت از کشور و انقلاب را بارها  به بهترین شیوه ها نشان داده و اکنون وظیفۀ مسئولان است که با خدمت صادقانه ، قدردان این همه فداکاری و ایثار مردم باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي 9 دي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد