Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ"ناصر فرشید" جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین افتتاحیه مسابقات استانی قرآن کریم گفت: ان شاء الله امسال نیز قاریان خوب و ممتازی از طریق این مسابقات ارزشمند به سطوح بالاتر اعزام شوند و قبل از هر چیز همه ما از مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: در این میان چه بهتر که در کنار قرائت قران حتما به معانی و مفاهیم آیات نیز توجه داشته باشیم چراکه در بیشتر متون این کتاب مقدس نکات ناب تربیتی و مدیریتی نهفته است که قطعا در موفقیت هر مدیری اثربخش خواهند بود.

بازدید از ۵۸۵ واحد صنفی در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از بازدید ۵۸۵ واحد صنفی در گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف و اداره بهداشت خبر داد و گفت: از این تعداد بازدید ۲۷۰ مورد محکوم به پرداخت جزای نقدی از سوی اداره تعزیرات شدند.

سرهنگ زاهدی گفت: به دنبال اصلاح نرخ قیمت بنزین در آبان ماه سال جاری و به منظور تنظیم بازار و نظارت بر عدم افزایش قیمت کالا و خدمات، اکیپ گشت مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۵۸۵ واحد صنفی سطح شهر بازدید کردند.

اوافزود: از این تعداد، ۲۷۰ واحد صنفی به دلیل عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و فروش اجناس تاریخ گذشته از سوی تعزیرات حکومتی محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند.

کشف خودروی سرقتی درکرمان

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف یک دستگاه خودرو سایپا که از استان اصفهان سرقت شده بود خبر داد.

سرهنگ حمید ناصری گفت: پس از بررسی‌های لازم و استعلام به عمل آمده مشخص شد این خودرو از استان اصفهان به سرقت رفته که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد و اقدامات لازم جهت تحویل خودرو به مالک آن در حال انجام است.

او افزود: از ابتدای امسال ماموران این فرماندهی ۶ خودروی سرقتی که از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، ارومیه و دیگر نقاط سرقت شده بودند را کشف و ۶ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

واژگونی سواری زانتیا یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

در اثر واژگونی سواری زانتیا در محور" چترود -راور"پسر بچه ۸ ساله راننده در دم فوت و راننده به همراه ۲ فرزند ۱۳ و یک ساله خود مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان با اعلام این خبر گفت: کارشناسان پلیس راه علت واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

کشف ۱۵۳ کیلو مواد مخدر در قلعه گنج

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از کشف ۱۵۳ کیلو و ۳۸۲ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور"قلعه گنج-چاه دادخدا"خبر داد.

سرهنگ علی پرنگ با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی گفت: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان موادمخدر در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر و دیگر رده‌های انتظامی این فرماندهی قرار دارد.

کشف ۲ خودروی سرقت شده از رفسنجان و خوزستان در شهربابک

فرمانده انتظامی شهربابک گفت:۲ دستگاه خودرو که از شهرستان رفسنجان و استان خوزستان به سرقت رفته بودند با هوشیاری پلیس شهربابک در محدوده این شهرستان کشف شدند.

سرهنگ صیفوری با اشاره به دستگیری ۴ سارق و انجام اقدامات لازم برای شناسائی و تحویل خودرو‌ها به مالک آن‌ها افزود: تیم‌های گشت انتظامی با هوشیاری و رصد حوزه خود تلاش می‌کنند هیچ مجرمی از دید آنان پنهان نماند که در این رابطه رعایت نکات پیشگیرانه از سوی مردم نیز نقش بسزایی در کاهش جرائم و سرقت‌ها دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف نیسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع" در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی بیان داشت: تحقیقات انجام شده بیانگر این بود که سارقان با مشاهده تبلیغات فروش خودرو در برنامه دیوار به فروشنده مراجعه و اقدام به سرقت به عنف نیسان کرده اند. 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: کارآگاهان با تشکیل تیمی زبده، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی آنها را دستگیر و سارقان در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف کردند. 
سرهنگ زارع با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان از اعتماد نابجا به افراد جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان