Web Analytics Made Easy - Statcounter

شـورای هماهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی طی بیانیه‌ای از عموم مـردم جهت شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شـورای هماهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی طی بیانیه‌ای از عموم مـردم جهت شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی تشکر کرد. متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:حمد و سپاس ذات باریتعالی  را ، به پاس نعمت بی بدیل ولایت فقیه و ملت آگاه ،  همیشه در صحنه ، دشمن شناس ؛ مردم با بصیرت و ولایت مداری که علیرغم ، تمام تهدیدات  و تبلیغات سوء دشمنان اسلام ، با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به رهنمودهای حکیمانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» ، در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی  به صحنه آمدند و سروقامتانه با شرکت در تجمعات و راهپیمایی‌های سراسری بزرگداشت حماسۀ ماندگار نهم دی ، تجلی بخش شکوه بصیرت و وحدت  ملی در مقطع حساس کنونی شدند و برگ زرین دیگری بر صحیفۀ  افتخاراتِ مایه مباهات خود افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از این  همه شور و شعور  و احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف ایران اسلامی و خلق « شـکـوه مـانـدگار وحــدت و بـصـیـرت و عـزّت ملـی» در  تجمعات و راهپیمایی‌های ستودنی بزرگداشت حماسۀ جاودان و بی بدیل یوم الله  نهم دی  را ، ارج نهاده و از تمامی مسئولین ، دست اندکاران و خادمان           با اخلاص عرصۀ برگزاری مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی ، تقدیر و تشکر به عمل ‌آورده  ؛ و خاضعانه و خاشعانه مراتب تقدیر و سپاس بیکران خود را به پاس حضور باشکوه ملت شجاع ، ولایتمدار و استکبارستیز ایران سرافراز در مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد حماسۀ ۹ دی اعلام می‌نماید.

به درستی که ملت بزرگ و سرافراز  ایران وفاداری خود به نظام اسلامی  و حمایت از کشور و انقلاب را بارها  به بهترین شیوه ها نشان داده و اکنون وظیفۀ مسئولان است که با خدمت صادقانه ، قدردان این همه فداکاری و ایثار مردم باشند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما نهم دی اردبیل بزرگداشت حماسه 9 دی تبیین حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی حماسه 9 دی 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند