Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: عمل به مُر قانون سرلوحه فرمانداران در انتخابات باشد و اجازه ندهند با اعمال سلایق حق مردم پایمال شود. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی بعداز ظهر امروز در جمع فرمانداران استان همدان با تاکید براینکه عمل به مُر قانون سرلوحه فرمانداران در انتخابات باشد، اظهار داشت: اجازه ندهید با اعمال سلایق افراد، حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کننده پایمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  سند راهبردی استان همدان مورد توجه و تقدیر معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است، افزود: اجرای سند راهبردی استان کارنامه ارزیابی شهرستان‌ها و دستگاه‌هاست.

جلسه شائبه‌برانگیز وزارت کشور از احزاب اصلاح‌طلب برای دومین جلسه در آستانه انتخابات‌دادستان اراک: دستگاه قضایی از هیچ جناح سیاسی در انتخابات حمایت نمی‌کندارتباط شفافیت با انتخابات چیست؟

استاندار همدان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نباید  مشمول زمان شود،گفت:  صیانت از حقوق کاندیدا، طرفداران و حتی ستادهای انتخاباتی مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، فقط در سایه ایجاد فضای رقابتی، فرصت برابر همه گروه‌ها، سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی درون نظام محقق می‌شود.

شاهرخی با تشریخ قوانین مربوط به ستاد انتخابات خطاب به فرمانداران ابراز کرد: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای باید توانمند، متدین، خداترس، کاربلد و شجاع باشند.

 انتهای پیام/741/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان معتاد متجاهر ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت‌های بسیاری به دست آمد.

وی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیا واحدهای راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیا واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای به دست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید، تاکید کرد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری در زمره استان‌های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

هاشمی با بیان اینکه با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد، گفت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم فرج الله شوشتری به عنوان معاون استاندار سمنان منصوب و از خدمات احمد ریواده قدردانی شد.

کد خبر 6091120

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند