Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@16:32:01 GMT

نهادها مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۸۱۹۵

نهادها مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کنند

سید زین‌العابدین بالوایه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: شهرداری دهدشت دارای مشکلات مالی زیادی است که پرداخت مطالبات نقش مهمی در ارائه خدمات رسانی به شهروندان دارد.

وی بیان کرد: در صورت پرداخت این میزان مطالبات روند خدمات رسانی به شهروندان مطلوب تر خواهد شد.

بالوایه نبود درآمد پایدار را یکی از مشکلات اصلی شهرداری دهدشت دانست و گفت: نهادها با پرداخت بدهی خود به شهرداری این نهاد را در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه به مرکزیت شهر دهدشت بیش از ۵۷ نهاد دولتی و خصوصی دارد.

شهر دهدشت با یکهزار هکتار وسعت خدمات شهری بالغ بر ۶۰ هزار نفر جمعیت ثابت و ۷۵ هزار نفر جمعیت سیار انجام می‌دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خدمات رسانی درآمد دولتی و خصوصی شهرداری مشکلات مالی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود